مراجع عظام تقلید درگذشت والده رئیس‌جمهور را تسلیت گفتند

کدخبر: 990397

آیات عظام مکارم شیرازی، صافی گلپایگانی، سبحانی و شبیری زنجانی در تماس های جداگانه‌ای با حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور درگذسته والده ایشان را تسلیت گفتند

به گزارش «نسیم» حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در پیامی به حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری با تسلیت درگذشت والده ایشان ، برای آن فقیده سعیده ، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از خداوند متعال مسألت کردند.

متن پیام این مرجع عالیقدر تشیع به این شرح است: بسمه تعالی جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای روحانی زید عزه العالی درگذشت والده ماجده بانوی صالحه خادمه حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها را به جنابعالی و بستگان مکرم تسلیت عرض نموده، رحمت واسعه الهی را برای آن فقیده سعیده و صبر و اجر برای بازماندگان محترم از خداوند متعال مسألت دارم. لطف‌الله صافی

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در تماس تلفنی با حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، درگذشت والده ایشان را تسلیت گفتند.

این مرجع عالیقدر جهان تشیع برای آن مرحومه مومنه و فداکار، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت کردند. حضرت آیت الله مکارم شیرازی همچنین در این تماس تلفنی با تبریک حلول سال نو، برای سلامتی رییس جمهوری و موفقیت هر چه بیشتر دولت در خدمت رسانی به مردم و کشور دعا کردند.

حضرت آیت الله العظمی سبحانی در تماس تلفنی با حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، درگذشت والده ایشان را تسلیت گفتند.

این مرجع عالیقدر جهان تشیع برای آن مرحومه مومنه و فداکار، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت کردند. حضرت آیت الله سبحانی همچنین در این تماس تلفنی با تبریک حلول سال نو، برای سلامتی رییس جمهوری و موفقیت هر چه بیشتر دولت در خدمت رسانی به مردم و کشور دعا کردند.

حضرت آیت الله العظمی شبیری زنجانی در تماس تلفنی با حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری ، مراتب تسلیت و تعزیت خود را به مناسبت درگذشت والده مکرمه ایشان ابراز کردند.

این مرجع عالیقدر جهان تشیع از خداوند متعال برای روح آن فقیده سعیده، طلب رحمت و مغفرت و برای بازماندگان آن مرحومه، صبر، اجر و سلامتی مسالت کردند. حضرت آیت الله العظمی شبیری زنجانی همچنین در این تماس تلفنی با تبریک حلول سال نو، برای سلامتی رییس جمهوری و موفقیت هر چه بیشتر دولت در خدمت رسانی به مردم و کشور دعا کردند. رییس جمهوری نیز متقابلا با آرزوی سلامتی برای آیت الله العظمی شبیری زنجانی ، از ابراز همدردی معظم له تشکر کرد.

ارسال نظر: