دومین پیروزی علی اکبری در ACB/خرس لهستانی شکار شد

کدخبر: 2260382

آمیر علی اکبری در دومین مبارزه خود برای سازمان روسی ACB حریف لهستانی خود را شکست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، این رزمی کار حرفه ای کشورمان امشب در کراسنودار روسیه برابر «دانیل اومیلانژوک» از لهستان قرار گرفت ‌و رقیب خود را شکست داد. این مبارزه با برتری محسوس علی اکبری آغاز شد.

رزمی کار خوب کشورمان که به خوبی رقیب خود را آنالیز کرده بود به خوبی ضربات رقیب را کنترل کرد. در ۵ دقیقه دوم علی اکبری بازهم مرد برتر میدان بود و با گرفتن حریف سعی در استفاده از فنون کشتی فرنگی داشت. ضربات بی هدف « اومیلانژوک» را به خوبی جواب داد و از توان بالای خود استفاده کرد وگرفتار کردن رقیب در کنار قفس و ضربات زانو شرایط را به سود خود تغییر داد.

۵ دقیقه سوم علی اکبری با حمله برق آسای علی اکبری آغاز شد و خیلی زود «خرس لهستانی» را به زمین کوبید و با ضربات متوالی برتری خود را تثبیت کرد. علی اکبری به خوبی مبارزه را اداره کرد و در نهایت پیروز از قفس خارج شد.

در اواخر مبارزه داوران، مبارزه را قطع کرده و پزشک وضعیت «دانیل اومیلانژوک» را بررس کردند که آیا توانایی ادامه مبارزه را دارد یا خیر؟بعد از نزدیک به ۳ دقیقه که باعث استراحت رقیب شد، مبارزه از سر گرفته شد، ولی بازهم این علی اکبری بود که برتری خود را به رقیب دیکته کرد و پیروز شد.

این رزمی کار معرپف به «خرس لهستان» ۳۵ ساله پیش از این دیدار ۲۰ پیروزی و هشت شکست در کارنامه خود ثبت کرده بود و نهمین شکست او برابر نماینده کشورمان رقم خورد.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: