خبرهای کوتاه رادیو و تلویزیون| مزدک میرزایی به شبکه دو می‌آید/ناگفته‌های فرهاد آئیش در شبکه نسیم

کدخبر: 2275214

بالاخره بعد از مدت‌ها مزدک میرزایی گزارشگر و مجری برنامه‌های ورزشی تلویزیون روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود؛ چرا که چندی است که فقط فوتبال‌ها را گزارش می‌کرد و خبری از اجرای برنامه و یا تهیه‌کنندگی برنامه‌ای نبود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، امروز رویدادهای مختلفی روی آنتن رادیو و تلویزیون می آید که در این بسته خبری مروری بر آن ها داریم:

مزدک میرزایی به شبکه دو می آید

مزدک میرزایی مجری و گوینده ورزشی صدا و سیما مهمان برنامه «از فراز الوند» خواهد شد. مجتبی احمدی تهیه کننده و سردبیر این برنامه تلویزیونی از حضور مزدک میرزایی در برنامه «از فراز الوند» خبر داد و در این زمینه توضیح داد: قرار است مزدک میرزایی که سابقه اجرا و کارگردانی مستندهای ورزشی را در کارنامه دارد با نگاهی تخصصی به این ژانر در فیلمسازی بپردازد.

احمدی افزود: مزدک میرزایی با شناخت و تبحری که در حوزه تولیدات ورزشی و آثار مستند در این گونه از فیلمسازی دارد قرار است به چند و چون ساختار و فرم در ساخت آثار ورزشی بپردازد.

او در پایان یادآور شد: مزدک میرزایی روز چهارشنبه مهمان بخش سینما و تئاتر «از فراز الوند» خواهد بود و با ما از نگاهی متفاوت به ورزش رسانه ایی خواهد پرداخت.

ورزش و سلامتی موضوع این هفته برنامه «از فراز الوند» بوده که با ستار همدانی (پیشکسوت فوتبال)، مریم کاظمی (دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان) و... روی آنتن رفته است.

مجله صبحگاهی فراز الوند به تهیه کنندگی حمیدرضا معدنچی و مجتبی احمدی از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 7:30 با اجرای محمودرضا قدیریان و محیا اسناوندی و محمدرضا یزدان پرست(کارشناس_مجری حوزه اخبار) از شبکه دو سیما روی آنتن می رود. محمد مبین (کارشناس حوزه اجتماعی و اقتصادی)، مهدی هژبری (ورزشی)، غزاله پورخاکی (فرهنگ و ادب)، عباس غفاری (تئاتر و سینما) و مینا پورنیا کارشناسان بخش های مختلف این برنامه تلویزیونی هستند.

ناگفته های فرهاد آئیش در «کتاب باز»

امشب (سه شنبه 24 مهرماه)، سروش صحت در برنامه «کتاب باز»، میزبان فرهاد آئیش بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر خواهد بود.آئیش در برنامه امشب گفتگوی متفاوتی را در خصوص چگونگی نحوه مطالعه اش از زمان تحصیل تا حال حاضر با سروش صحت خواهد داشت. «کتاب باز» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدرضا رضاییان و اجرای سروش صحت، شنبه تا چهارشنبه ساعت 20 از شبکه نسیم پخش می شود و تکرار آن ساعت1 بامداد، 8 صبح و 13 بعدازظهر روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

«فوتبالیسم» دنیای فوتبال از زاویه ای دیگر

شاید نتوان هیچ فراقدرتی همچون ترکیب فوتبال و رسانه را در دنیای امروز یافت، فراقدرتی که به باور بسیاری منشاء اتفاقاتی شگرف می شود و میلیون ها انسان را در یک لحظه به گریه می اندازد و می خنداند، تپش قلب ها برای چند ثانیه تندتر و یا قلب ها را از تپش می اندازد. بی شک تولید برنامه هایی با موضوع فوتبال در صدر جداول پخش قرار دارد. توجه به همین نیاز است که در کنار پخش مسابقات فوتبال باشگاهی و جهانی نام برنامه هایی همچون «نود»، «فوتبال 120»، «فوتبال برتر»، «گزارش ورزشی»، «فوتبال یک»، «ورزشگاه» و بالاخره «فوتبالیسم» را در جدول پخش شبکه های مختلف قرار داده است. در سال های اخیر مرتباً شاهد تولید برنامه هایی با محوریت فوتبال هستیم، برنامه هایی که به گزارش بازی ها، آنالیز مسابقات و حاشی های دنیای پرهیجان آن توجه خاصی دارند.

از دهم مردادماه پخش برنامه ای با محوریت فوتبال در شبکه سه سیما آغاز شد، برنامه ای که در تیتراژ اولیه آن می شنویم «فوتبال، زندگی، مرگ، یاس، رویا، سرخوردگی، فریاد، هوادار، ماتم، هیجان، جشن، اشک، هلهله، خشم، پایکوبی، سیاست، هیاهو، صداقت، تبانی، شرافت، هیچ یا همه چیز، اقتصاد، پول، پول شویی، فقر، تهمت، شایستگی، حق خوری، شهرت، سقوط، جام، وداع، فیرپلی، پشت پرده، ملت ها، گروه، تحقیر، افتخار، تاریخ، زندگی، عشق، فوتبال و بالاخره فوتبالیسم.»

تهیه کننده این برنامه در خصوص رویکرد برنامه «فوتبالیسم» اضافه کرده است: این برنامه به دلیل رویکرد جدیدی که دارد طی یک زمان طولانی به انجام فعالیت های پژوهشی به سرپرستی امیرحسین تمنایی داشته است و با نگاهی متفاوت و از زوایایی جدید به موضوع فوتبال می پردازد. سعید پروینی، پیش از این تهیه کنندگی فصل سوم برنامه «هفت» با اجرای بهروز افخمی و همچنین سریال های «بازگشت» و «گشت پلیس» را در کارنامه کاری خود دارد.

«فوتبالیسم» در 52 قسمت 60 دقیقه ای به کارگردانی محمد فواد صفاریان پور و تهیه کنندگی سعید پروینی در گروه ورزش شبکه سه سیما تولید شده و چهارشنبه ها ساعت 22:30 روی آنتن این شبکه می رود.

عاشورای یزدی ها در مستند «مثل سرو» به تصویر کشیده می شود

مستند «مثل سرو» درباره آیین های عزاداری سنتی مردم یزد در ایام عاشورا، سه شنبه این هفته روی آنتن شبکه افق می رود. شهرهای مختلف ایران در ایام سوگواری محرم و صفر هر یک دارای رسوم مختلفی در این زمینه هستند، رسم ها و آیین هایی که ریشه در دل تاریخ داشته و نمادهای برخی از آنها به چند صد سال قبل باز می گردد. آیین نخل گردانی یزدی ها یکی از همین رسم هاست، مراسمی که در سطح بین المللی شناخته شده و نخل معروف آنها هم سابقه ای چند صد ساله دارد.

مستند «مثل سرو» روایتی است از آیین نخل گردانی در استان یزد با همه آداب و رسومی که مردم این شهر و دیار به آنها اعتقاد دارند. در این فیلم علاوه بر نمایش تصاویر و فیلم هایی از این آیین کهن، با پژوهشگران و محققان تاریخی و مذهبی پیرامون ریشه های نخل گردانی در آیین های عزاداری یزدی ها گفتگو شده است.

سید علیرضا میررکنی کارگردانی «مثل سرو» را بر عهده داشته است، مستندی که سه شنبه بیست و چهارم مهر ساعت 19:30 و تکرار آن ساعت های 1 بامداد و 9:00 صبح روز بعد از شبکه افق پخش می شود.

«رو در رو» از اختلافات و تنش در دولت ترامپ می گوید

برنامه زنده تلویزیونی «رو در رو» امروز به پیامدهای حذف و اضافه های مکرر در دولت آمریکا می پردازد. «رودررو» ی این هفته بنا دارد به ریشه ها، ابعاد و پیامدهای حذف و اضافه های مکرر در دولت آمریکا بپردازد و رابطه این رویدادها را با سیاست های داخلی و بین المللی دولت آمریکا بررسی کند. مراد عنادی مجری برنامه امروز ساعت 19 میزبان ابومحمد عسگرخانی، استاد ممتاز روابط بین الملل در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و دکتر حسین روزبه استاد دانشگاه و کارشناس مسائل ایران-آمریکا می شود. «رو در رو» به تهیه کنندگی سیدمهدی حسینی محصول گروه سیاسی شبکه چهار سیماست که سه شنبه ها ساعت 19 پخش می شود.

بررسی گرانی خودرو و مسکن امشب در شبکه پنج

برنامه «شهر برگ» امشب (سه شنبه بیست و چهارم مهرماه)در سومین قسمت از موضوع گرانی به تحلیل و بررسی گرانی خودرو و مسکن می پردازد. این برنامه امشب به بررسی و تحلیل موضوع "گرانی خودرو و مسکن" می پردازد و آن را از منظر مسئولان و کارشناسان سید یاسر رایگانی ( سخنگوی سازمان تعزیزات حکومتی) مسعود پروین ( معاون برنامه ریزی جامع تولید خودروسازی) حسن قره یی ( قائم مقام مرکز مطالعات استراتژیک و برنامه ریزی خودروسازی) داریوش اسماعیلی ( عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس) و...مورد ارزیابی قرار می دهد.

"شهر برگ " به تهیه کنندگی احسان میرزا ابوالحسنی و کارگردانی حمیدرضا طاهری تولید شده است. برنامه" شهر برگ "، ورق زدن موضوعات مطرح جامعه همراه بامردم است. این مجله ی تصویری در اختیار مردم هست تا درآن از مسائل و مشکلات، سلایق و علائق، انتقادات و پیشنهادهایشان با مسئولان مختلف( فرهنگی، سیاسی، قضایی، شهری و....) بگویند.

در برنامه "شهر برگ" شهروندان مجری برنامه هستند و امین جیران و نرگس پناهی همراه با کارشناسان و مسئولین بحثهای تخصصی را پیش خواهند برد. برنامه شهر برگ کاری از گروه سیاسی شبکه پنج سیما سه شنبه هر هفته ساعت 20 بر روی آنتن می رود.

«داستان های کربلا» به روایت پرس تی وی

مستند «داستان های کربلا: ابوحسین» به مناسبت اربعین امام حسین(ع) از شبکه پرس تی وی پخش خواهد شد. این مستند به کارگردانی و تهیه کنندگی اصغر بختیاری محصول سال 2015 سازمان سینمایی اوج است و داستان مردی به نام ابوحسین را در سفر به کربلا و پیاده روی اربعین حسینی به تصویر می کشد. در این مستند با ابوحسین که صاحب رستورانی در میانه راه کربلا است و در ایام پیاده روی اربعین رستورانش را به پناهگاهی برای زنان و کودکان در راه مانده تبدیل می کند، همراه می شویم.

این مستند همچنین به بیان سرگذشت فردی به نام «علی کریم عیدان» که به همراه همسر و فرزندانش در رستوران ابوحسین زندگی و کسب درآمد می کند، می پردازد. وی در زمان جنگ ایران و عراق طبق فرمایش امام خمینی (ره) از جنگ با ایران و شیعیان سر باز زده و همین اقدام باعث شده تا خانه خود را از دست داده و سرباز فراری شود.

علی کریم عیدان به شرح خاطرات پیاده روی به کربلا در دورانی که پنهانی زندگی می کرده و از دست نیروهای بعثی فراری بوده است، می پردازد و از روزهایی می گوید که مردم و شیعیان عراق بعد از رفتن صدام، توانستند رنگ آزادی و زندگی واقعی را ببینند.

مستند «داستان های کربلا: ابوحسین» در ادامه با علی کریم همراه شده و تلاش های او را برای پذیرایی از زائران حسینی به تصویر می کشد. او درآمد خود را صرف پذیرایی از زائران می کند و معتقد است که نام حسین برای او و خانواده اش برکت می آورد.

«داستان های کربلا: ابوحسین» سه شنبه هشتم آبان ماه همزمان با اربعین حسینی ساعت 04:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود و تکرار آن نیز در ساعات 09:00 ، 15:00 ، 21:00 و 01:00 پخش خواهد شد.

مروری بر چالش های FATF در قاب پرس تی وی

شبکه پرس تی وی در برنامه این هفته «ایران امروز» موضوع تصویب لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) در مجلس شورای اسلامی و حواشی آن را مورد بحث و بررسی قرار می دهد. این برنامه به تهیه کنندگی یوسف پور انوری، ضمن گفت و گو در مورد تصویب این لایحه که با 143 رای در مقابل 120 رای در مجلس به تصویب رسیده است، به بررسی ایرادهای شکلی و محتوایی وارد شده به این لایحه از سوی شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام می پردازد.

تصویب این لایحه با هدف خارج شدن ایران از لیست سیاه گروه اقدام مالی (FATF)، تصویب قانون مبارزه با پولشویی در سال 1386 ، درگیری فضای رسانه ای ایران در چند ماه اخیر و بحث های صاحبنظران اصولگرا و اصلاح طلب پیرامون این مساله از جمله مباحثی است که در این برنامه بررسی می شود.

این برنامه همچنین با اشاره به تصویب قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم در سال 1394 در ایران به بررسی تفاوت های تعریف تروریسم در ایران با کشورهایی نظیر آمریکا پرداخته و این موضوع را در ایران به عنوان یکی از قربانیان تروریسم مورد بحث قرار خواهد داد.

از دیگر مسایل مورد بررسی مرتبط با این لایحه می توان راهکارهای ایران برای پذیرفته شدن در FATF در راستای حفظ ارزش های خود و استفاده از مزایای خروج از فهرست سیاه این گروه، لزوم ارایه اطلاعات نظام مالی از سوی ایران به گروه اقدام مالی و سایر کشورها، تعهد ایران به اجرای همه قطعنامه های سازمان ملل متحد و ....را نام برد.

این برنامه با حضور سید حسین نقوی حسینی نماینده مجلس، حسن بهشتی پور تحلیلگر مسایل سیاسی و حنیف غفاری دبیر بین المللی روزنامه رسالت روی آنتن می رود.

برنامه «ایران امروز» با اجرای لیلا فرامرزی، ساعت 00:03 بامداد چهارشنبه بیست و پنجم مهرماه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 06:00 و 19، پنجشنبه ساعت 08:00 و شنبه ساعت 11 پخش خواهد شد.

«دوردست ها» به آی فیلم عربی رسید

مجموعه تلویزیونی «دوردست ها» به کارگردانی جواد ارشاد، برای اولین بار به زبان عربی دوبله شده و برای مخاطبان عرب زبان آی فیلم نمایش داده می شود. دوبله عربی سریال 37 قسمتی «دوردست ها» در آی فیلم عربی انجام شده و از بیست و هشتم مهرماه روی آنتن قرار می گیرد.

این مجموعه محصول سال 1395 است و بازیگرانی همچون دانیال حکیمی، هومن برق نورد، فاطمه گودرزی، ونوس حسن کانلی، بهرام ابراهیمی، کوروش سلیمانی، سیامک اطلسی، حسین محب اهری، رحمان باقریان، مریم خدارحمی و... در آن ایفای نقش کرده اند.

داستان «دوردست ها» به قلم سمانه نامدار از این قرار است: کارخانه روغن سازی رسول و ایرج دچار بحران مالی می شود. ایرج که فعالیتی دیگر راه انداخته سهام خود را می فروشد و سرمایه داری به پیشنهاد عماد که مورد اعتماد و همه کاره اوست سهام کارخانه را می خرد و عماد به همراه رسول به اداره کارخانه مشغول می شوند؛ اما رفته رفته معلوم می شود که...

مجموعه تلویزیونی «دوردست ها» از شنبه بیست و هشتم مهرماه هر شب ساعت 21 به وقت مکه (22:30 به وقت تهران) روی آنتن می رود و در سه نوبت در ساعت های 03:00، 09:00 و 15 روز بعد بازپخش خواهد شد.

نمایش سینمایی «روشنی صبح دم» از آی فیلم

کانال عربی شبکه آی فیلم، فیلم سینمایی «روشنی صبح دم» را با دوبله عربی فصیح برای مخاطبانش نمایش می دهد. این فیلم سینمایی محصول سال 1389 است و جمعه شب از کانال عربی آی فیلم روانه آنتن می شود. «روشنی صبح دم» فیلمی تاریخی به کارگردانی جواد مزدآبادی است و ابراهیم علی برزی نگارش آن را بر عهده داشته است.

زنده یاد حسن جوهرچی، مهران رجبی، میرطاهر مظلومی، حسین توشه، حسن اسدی، اصغر نیکخواه و... در این فیلم ایفای نقش کرده اند. این فیلم براساس یک داستان واقعی ساخته شده است: خزیمه پس از بازگشت از سفر، به کوفه رفته و سراغ خانواده همسر آینده خود (نصیبه) می رود تا قرار ازادواجشان را برای دهم محرم بگذارد؛ اما پدر نصیبه کوفه را ترک کرده است. خزیمه به دنبال پدر نصیبه می رود. او در این راه به ناچار با رئیس شورطه خانه کوفه، اشعث کندی، مجبور به معامله می شود . خزیمه باید به عنوان جاسوس به خیمه های حسین(ع) برود...

«روشنی صبح دم» ساعت 20:30 به وقت تهران و 19 به وقت مکه روی آنتن می رود. بازپخش آن نیز در سه نوبت به فاصله 6 ساعت خواهد بود.

«روزهای بی قراری2» در سراشیبی پایان

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «روزهای بی قراری2» به کارگردانی «کاظم معصومی» به روزهای پایانی نزدیک می شود. تاکنون 80 درصد این مجموعه تلویزیونی به تهیه کنندگی امیرحسین شریفی و کارگردانی کاظم معصومی فیلمبرداری شده است. گروه تولید «روزهای بیقراری2» این روزها در تبریز به سر می برند و برخی از سکانسهای دراماتیک و مهیج سریال در اقصی نقاط تبریز از جمله خانه مشروطه، ائل گولی و سرای مظفریه تبریز ضبط شده است. سارا صوفیانی بازیگر اصلی این مجموعه در کنار مجید واشقانی، حمیدرضا آذرنگ و فخرالدین صدیق شریف و با حضور افسانه بایگان از جمله بازیگرانی بوده اند که در سکانس های تبریز حضور داشته اند. کاظم هژیرآزاد و صفا آقاجانی از دیگر بازیگران اصلی فصل دوم «روزهای بی قراری» هستند. همچنین تعدادی از بازیگران بومی شهر تبریز همچون جواد قامتی، قادر رهیف، فریبا سهرابی، فاطمه اسمعیلی، میثم حبیبی، خسرو پایاب، ابوالفضل جدیری، امیر عباس زاده و حسین اشتری در سکانسهای تبریز حضور داشته اند. امیرحسین شریفی تهیه کنندگی «روزهای بیقراری2» را برعهده دارد و این سریال در لوکیشن هایی متنوع از تهران تا مشهد و تبریز روایت می شود. «روزهای بی قراری2» به سفارش معاونت سیمای استانها و مرکز صداوسیمای آذربایجان شرقی(تبریز) تولید می شود. در خلاصه داستان «روزهای بی قراری2» آمده است: سارا که از همسر سابقش جدا شده، در پی هویت خود ناچار به سفری طولانی می شود. یک فرش نفیس دوره مشروطه تنها سندی است که او را به مقصود برساند...

نحوه تبادل پیکر شهید حججی به روایت «جان»

مستند «جان» به کارگردانی امیرحسین نوروزی روایتی از نحوه تبادل پیکر مطهر شهید حججی سه شنبه بیست و چهارم مهرماه ساعت 19:30 از شبکه مستند روی آنتن می رود. امیرحسین نوروزی درباره تولید مستند «جان» گفت: این مستند حاصل سفری به سوریه است که برای تبادل پیکر شهید حججی و چند شهید دیگر با چند داعشی صورت گرفت. این مستند به روند مذاکره، تبادل شهدا و تشیع پیکر شهید حججی پرداخته است.

وی افزود: این مستند در روایتی موازی شهادت حججی را در ایران دنبال کرده و پای صحبت اهالی هنر و رسانه ای که به این ماجرا واکنش نشان دادند نشسته است تا بازتاب شهادت یک جوانمرد باشد.

مستند «جان» در گروه روایت فتح تهیه شده است و در آن چهره هایی مثل هادی حجازی فر، اشکان خطیبی بازیگر و حجت اشرف زاده خواننده درباره شهیدحججی صحبت می کنند.

این مستند امشب ساعت 19:30 از شبکه مستند پخش و فردا ساعت 9 بازپخش می شود.

«مار و پله» را از رادیو نمایش بشنوید

چهارشنبه بیست و پنجم مهر نمایش رادیویی «مار و پله» به کارگردانی ایوب آقاخانی از رادیو نمایش پخش می شود. رادیویی «مار و پله» را سیمین بنایی نوشته و در خلاصه داستان آن آمده است: پدری فوت می کند، فرزندانش تصمیم می گیرند دینی بر گردن پدر نماند و ... .در «مار و پله» هنرمندانی چون ناهید مسلمی، رویا فلاحی، شیما جان قربان، محمدرضا قلمبر، محسن بهرامی، عبدالعلی کمالی، محمد شریفی مقدم، مهدی گیاهی، سلمان خطی و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند. این نمایش به تهیه کنندگی: ژاله محمدعلی، صدابرداری: پیروز صدرایی، گویندگی: امیر فرحان نیا و افکتوری: محمدرضا قبادی فر، چهارشنبه ساعت 12 از رادیو نمایش پخش می شود.

بهزاد عمرانی مهمان رادیو ایران می شود

برنامه «دو صفر طنز» رادیو ایران این هفته میزبان بهزاد عمرانی خواننده است. احسان زارع تهیه کننده برنامه «دو صفر طنز» گفت: «کاکتوس» ویژه نامه برنامه «دو صفر طنز» است که در ماه محرم و صفر از رادیو ایران پخش می شود و ما در این برنامه هر هفته میزبان یک خواننده هستیم.

وی ادامه داد: انتخاب مهمان برنامه (خواننده) به اثر جدید آن خواننده یا استقبالی که از قطعه وی بوجود آمده است بستگی دارد و این هفته بهزاد عمرانی خواننده جوان کشورمان به خاطر اثر «خارجی» مهمان برنامه می شود. در کنار مهمان برنامه مجله صوتی با ستون های مختلف و متنوع مثل ستون «توپ و بیل»، «ترند و پرند» و «صدای مسئول» داریم.

زارع عنوان کرد: در این برنامه شخصیت های مختلفی حضور دارند از جمله «منبع آگاه» که وی پشت پرده بسیاری از اتفاقات و اختلاس های بزرگ است.

ویژه برنامه «دو صفر طنز» در ایام محرم و صفر پنجشنبه ها ساعت 20 با اجرای علی زراندوز و هنرمندی رادمان غروی و عماد شمس الله و به قلم حمید پارسا، باران سیدی، بهار نام آور، سپیده داداشی، بشیر اسماعیلی و مجید اجاق لو از رادیو ایران روی موج FM ردیف 90 مگاهرتز و موج AM ردیف 558 کیلوهرتز پخش می شود.

ماجرای فامیل دور به رادیو نمایش کشیده شد

نمایش رادیویی «فامیل دور» درباره فردی است که پس از مدت ها یکی از آشنایان دور خود را می بیند و با او احوالپرسی می کند درحالی که نیت دیگری در سر دارد. نمایش رادیویی «فامیل دور» درباره مردی است که بعد از مدت ها فامیل دور خود را می بیند و از حال و احوال آشنایان می پرسد که همگی فوت کرده اند اما بعد فامیل دور توضیح می دهد که به دنبال گرفتن یک وام است ... بخشی از دیالوگ های این نمایش را در زیر می خوانید و می توانید نمایش را به طور کامل در فایل ضمیمه گوش کنید. همچنین مخاطبان می توانند برنامه های رادیو نمایش را روی موج اف ام ردیف 107.5 مگاهرتز بشنوند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: