فوتبال جهان| کریستیانو رونالدو: مساوی با پارما؟ جای نگرانی نیست

کدخبر: 2307623

فوتبال جهان - کریستیانو رونالدو می‌گوید با وجود متوقف شدن یوونتوس در دومین بازی متوالی، دلیلی برای نگرانی درباره وضعیت این تیم وجود ندارد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو پس از تساوی خانگی 3 بر 3 شب گذشته (شنبه) یوونتوس مقابل پارما در دیداری که با دو گل او 3 بر یک از میهمانش پیش افتاده بود، تأکید کرد که جای نگرانی نیست. یوونتوس در شبی که ستاره پرتغالی اش در اولین فصل حضور خود در سری A شمار گل هایش را به 17 رساند، برای دومین بار متوالی (پس از باخت 3 بر صفر هفته پیش مقابل آتالانتا در جام حذفی) متوقف شد و حاشیه امنیتش در جدول رده بندی سری A را به 9 امتیاز کاهش داد.

رونالدو پس از بازی به شبکه DAZN گفت: فوتبال همین است. من بابت گل هایی که زده ام خوشحالم اما از نتیجه نه. پارما منتظر ماند ما تا اشتباهی از ما سر بزند و ما در دقایق پایانی بیش از اندازه در لاک دفاعی فرو رفته بودیم.

فوتبال جهان|یوونتوس با وجود درخشش رونالدو در آخرین ثانیه ها متوقف شد

رونالدو با اشاره به افت عملکرد تیمش در بازی های اخیر، ادامه داد: من فکر نمی کنم که این موضوع هیچ ربطی به کاهش سطح آمادگی جسمانی بازیکنان ما با تمرینات اضافی داشته باشد. فوتبال همین است. همه بازی های یوونتوس را تماشا می کنند چون ما بهترین تیم هستیم و همه تیم ها کاملاً بازی را ما را تحلیل می کنند تا راهی برای شکست دادن مان پیدا کنند. با این حال جای نگرانی نیست و باید خونسردی مان را حفظ کنیم. ما نگران نیستیم چون به تیم مان، به تاکتیک های مان، سرمربی مان و کادر فنی مان ایمان داریم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: