«ستایش ۳» نظر مردم را جلب خواهد کرد؟

کدخبر: 2329969

بازیگر سریال «ستایش ۳» گفت: با توجه به فیلمنامه‌ای که خواندم احتمال می‌دهم که مخاطب با سریال «ستایش ۳» ارتباط خوبی برقرار می‌کند، از نظر من مردم این سریال را دوست خواهند داشت.

فرهاد جم بازیگر سینما و تلویزیون پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر کار خاصی در دست ندارم، پیشنهادات نسبتاً زیادی داشتم، اما به دلایل مختلف فعلاً در هیچکدام از آن‌ها حضور ندارم، آخرین فعالیتم به سریال ستایش ۳ باز می‌گردد که فعلاً در نوبت پخش است.

وی درباره کیفیت سریال ستایش ۳ افزود: در مجموع در مورد کیفیت اثر کارگردان نظر نهایی را می‌دهد، اما با توجه به فیلمنامه‌ای که خواندم احتمال می‌دهم که مخاطب با سریال ارتباط خوبی برقرار می‌کند، از نظر من مردم این سریال را دوست خواهند داشت.

بازیگر سریال ستایش ۳ درباره نقش خود در این سریال تاکید کرد: تجربه بازی در نقش یک روحانی به شدت متفاوت بود و البته سختی‌های خودش را داشت، بازی در ستایش ۳ برای شخص من اتفاق جذابی بود و حال باید دید مردم چه نظری در مورد نقش خواهند داشت.

وی درباره تجربه بازی در آثار پرمخاطب تلویزیونی تصریح کرد: من در سریال پرمخاطب همسران به ایفای نقش پرداختم، اما هیچ قاعده‌ای وجود ندارد که به فرض مثال بازیگری که در یک اثر پرمخاطب بازی کرده آینده بازیگری‌اش تامین می‌شود، البته نگاه مخاطب بی تاثیر نیست، زیرا در هر صورت بعد از دیده شدن تهیه کنندگان و کارگردانان بیشتر سراغ مخاطب می‌روند، اما واقعا چارچوب خاصی را نمی‌توان برای آن ترسیم کرد.

بازیگر سریال «همسران» در همین راستا ادامه داد: تجربه سالیان سال بازیگری به من ثابت کرده توانایی یک بازیگر تضمین کننده و موفقیت و انتخاب وی نیست و خیلی اتفاقات در انتخاب بازیگران دخیل است که شاید همه آن‌ها استاندارد و کیفی نباشد، البته این اتفاق هم هست که بعد از دیده شدن در یک اثر پربازدید خود بازیگر هم سخت گیر‌تر می‌شود، این اتفاق برای من هم افتاد.

وی افزود: همواره طی این سال‌ها سعی کردم که در اثری بازی کرده و کاری را انتخاب کنم که صرفاً برای دیده شدن نباشد، کیفیت اثر، متن و کارگردان مهمترین اتفاق بوده و برای من ملاک حضور در یک اثر است، متاسفانه در حال حاضر انتخاب بازیگران و کلاً همه چیز به شکلی غیرمنطقی اتفاق می‌افتد.

جم درباره احتمال حضور خود در سینما خاطرنشان کرد: اینطور نیستم که منتظر یک نقش خیلی خوب بوده و منتظر باشم تا آن نقش در خانه ام را بزند، همین که کارگردانی خوب به من پیشنهاد دهد و نقش قابل بیانی باشد آن را خواهم پذیرفت.

خبرگزاری میزان

ارسال نظر: