آمریکا به‌دنبال تزریق فرهنگ خود به جوانان مسلمانان است

کدخبر: 2330984

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها با تأکید بر ضرورت افشای برنامه‌های دشمن و طراحی نقشه برای مقابله در عرصه فرهنگی گفت: آمریکا از فاز نظامی وارد فاز فرهنگی شده و به‌دنبال تزریق فرهنگ آمریکایی به جوانان مسلمانان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی در دیدار با سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء، این جنبش را از رویش‌های نهضت حسینی خواند و بر لزوم مقابله فرهنگی با آمریکا تأکید کرد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در این دیدار، رویش‌های بزرگ نهضت حسینی در عراق را مایه خوشحالی توصیف کرد و گفت: یکی از این رویش‌ها، مقاومت اسلامی نُجَباء است که ارتباط با مرجعیت، دشمن‌شناسی و پرهیز از اختلافات ساختگی، از جمله ویژگی‌های این جنبش است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی با تأکید بر ضرورت افشای برنامه‌های دشمن و طراحی نقشه برای مقابله در عرصه فرهنگی، ادامه داد: آمریکا از فاز نظامی وارد فاز فرهنگی شده و به‌دنبال تزریق فرهنگ آمریکایی به جوانان مسلمان است و راه مقابله با آن نیز فرهنگی است و مرحله مهم‌ترِ جنبش نُجَباء بعد از پیروزی‌های نظامی، جهاد در عرصه فرهنگ است.

وی تبادل فرهنگی را راهبردی مناسب برای تقویت روابط بین ایران و عراق دانست و افزود: امروز دانشجویان فراوانی از عراق در ایران داریم و نگاه مثبت این دانشجویان برای ما خوشحال کننده است. جنبش نُجَباء هم می‌تواند در معرفی ظرفیت‌های دانشگاهی ایران به جوانان عراقی ـ به‌ویژه در رشته‌های مورد نیاز کشور عراق مانند پزشکی و مهندسی ـ نقش مؤثری ایفا کند.

خبرگزاری فارس

ارسال نظر: