دعوت ۵ تشکل دانشجویی از علی عسگری برای پاسخگویی

کدخبر: 2334063

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی، امام صادق علیه السلام، امیرکبیر و خواجه نصیرالدین بر مبنای مطالبات رهبر انقلاب، آسیب شناسی کارشناسان دلسوز کشور و لزوم پاسخگویی مسئولان کشور به مطالبات دانشجویان از جنابعالی دعوت به عمل می‌آورند تا عطف به دعوت قبلی با حضور در دانشگاه تهران یا هر یک از دانشگاه‌های ذکر شده، نسبت به پرسش های، انتقادات و ابهامات مطروحه در خصوص مدیریت سازمان توضیحات لازم را ارائه نمایید.

نسیم آنلاین : بسیج دانشجویی ۵ دانشگاه دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی، امام صادق علیه السلام، امیرکبیر و خواجه نصیرالدین طی نامه ای خواستار پاسخگویی علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما در رابطه با انتقادات و ابهامات مطروحه در خصوص مدیریت رسانه ملی شدند.

متن این نامه به شرح زیر است:

باسمه تعالی جناب آقای علی عسگری رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران؛ با سلام؛

نهضت مقدس ما از مردم شروع شد، با مردم به پیروزی رسید و رسیدن به قله آرمان‌های خود را جز با مردم نمی‌تواند هدف داشته باشد. نسبت حکومت اسلامی و مردم در شئون مختلفی تعریف می‌شود، که یکی از اصلی‌ترین آن‌ها نظارت مردم بر حاکمان جامعه و نقد عملکرد آنهاست. در این بین دانشجویان به عنوان موذنین جامعه، خود را در خط مقدم این امر می‌بینند؛ چنانکه مقام معظم رهبری هم در یکی از دیدار‌های خود با دانشجویان فرموده اند: «بنده این نگاه نقادانه را صددرصد تایید می‌کنم ... چه آنچه که مربوط به قوه مجریه است، چه آنچه که مربوط به قوه قضائیه است، چه آنچه که مربوط به دفتر رهبری است ... این نگاه نقادانه و دغدغه‌مند از محیط دانشگاه نباید گرفته شود.» صدا و سیمای جمهوری اسلامی بنا به اهمیت و فراگیری اش در بین مردم، از پیش مورد توجه و نقد و نظر کارشناسان بوده است و مقام معظم رهبری نیز بار‌ها دغدغه‌ها و نگرانی‌های خود را نسبت به آن اعلام داشته اند. اخیرا با باز شدن بحث نقد و بررسی وضعیت صدا و سیما، مباحثاتی شکل گرفت که زمینه آسیب شناسی دقیق تری از وضعیت رسانه ملی را فراهم آورد و فرصتی مهیا شد که مسئله شفافیت در آن به نحو جدی تری پیگیری و مطالبه شود. بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی، امام صادق علیه السلام، امیرکبیر و خواجه نصیرالدین بر مبنای مطالبات رهبر انقلاب، آسیب شناسی کارشناسان دلسوز کشور و لزوم پاسخگویی مسئولان کشور به مطالبات دانشجویان از جنابعالی دعوت به عمل می‌آورند تا عطف به دعوت قبلی با حضور در دانشگاه تهران یا هر یک از دانشگاه‌های ذکر شده، نسبت به پرسش های، انتقادات و ابهامات مطروحه در خصوص مدیریت سازمان توضیحات لازم را ارائه نمایید. بدیهی است عدم اعتنا به این دعوت، به معنای بی توجهی به اهمیت و ضرورت پاسخگو بودن مسئولان به مردم و دانشجویان است. امید آنکه با حضور خود، پایان بخش رویه ناصواب عدم حضور در دانشگاه‌ها باشید.

ارسال نظر: