جانشین فرمانده‌کل سپاه:‌

بر ‌آمریکا مسلط شده‌ایم

کدخبر: 2335514

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: امروز دشمنان ازجمله شیطان بزرگ آمریکا، به اقتدار و نفوذناپذیری نظام جمهوری اسلامی ایران معترف هستند و این نشانگر تسلط ما بر شرایط است.

سردار علی فدوی صبح سه شنبه در اجلاسیه ویژه نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس از سری برنامه های کنگره ملی امام و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در خمین، اظهار داشت: این ما هستیم و انقلاب اسلامی است که آنچنان بر شیطان بزرگ، آمریکا مسلط شده ایم که خودشان هم اعتراف می کنند.

وی افزود: مقام معظم رهبری می فرماید امام بر قله ای ایستاده است که همه ما بر دامنه آن هستیم که اگر به قله نگاه کنیم نمی شود. ما به همین بهانه ها جمع می شویم تا خداوند به برکت امام راحل به ما عنایت بیشتری داشته باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: اگر تمام مردم جهان گرد هم آیند نمی توانند به عظمت امام خمینی (ره) آگاه شوند زیرا ایشان در قله قرار دارند. همانطور که شهید انسان های زیاد را مورد حمایت قرار می دهد و از مقام و رتبه ای برخوردار است که کسی نمی تواند به مقام او دست پیدا کند.

وی بیان داشت: امروز در نظام اسلامی هر چه که وجود دارد برگرفته از عظمت امام راحل است و ما چطور در خصوص نقش ایشان فقط در دفاع مقدس سخن بگوییم؟ در دوران دفاع مقدس تمام جوانان به عشق امام خمینی (ره) در جبهه های نبرد حضور پیدا کردند و به تکالیف خود عمل کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آن چیزی که باطنا به عزت و شرف انقلاب اسلامی انجامیده، بیشتر از ظاهر است و به ذهن ها خطور نمی کند که به این میزان از عزت، شرف و اقتدار انقلاب اسلامی دست پیدا کنند.

سردار فدوی اظهار کرد: در چهل سال عمر با برکت انقلاب، شیطان بزرگ آمریکا نتوانست در ذهن، کلام و دل انقلاب اسلامی راه پیدا کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در روزهای اول انقلاب جوانان به دلدادگی امام لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند و اگر امام راحل فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند واقعا هم همینطور است.

وی تاکید کرد: این ما هستیم و انقلاب اسلامی است که آنچنان بر شیطان بزرگ، آمریکا مسلط شده ایم که خودشان هم اعتراف می کنند، به طوری که وزیر وقت آمریکا در پایگاه امارات درحالی که پشت سرش همین هواپیمایی که فرماندهان ما با شجاعت آن را زدند و ساقط کردند، قرار داشت، می گوید به دنبال این هستیم که ایران بازدارنده باشد. این وزیر خود را ابر قدرت می داند و عملش استکباری است. حال چرا این اعتراف را می کند چون در انقلاب رزمندگان به تکالیف خود عمل کردند و خداوند نیز به وعده خود در قبال آن ها عمل کرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سال های طولانی و بیش از ۴۰ سال است خداوند متعال ما را به نعمت اسلام و انقلابی که نتیجه تلاش های امام راحل است، مورد عنایت قرار داده است. امام راحل به بالاترین وجه ممکن بندگی کرد و خداوند متعال نیز به وعده خود عمل کرد و این اثر بزرگ را از امام برجای گذاشت.

وی اظهار کرد: ۵۵ سال قبل از امام راحل این سوال را پرسیدند که با چه قدرتی در مقابل دشمنان ایستادگی خواهید کرد؟ و امام فرمودند نیروهای من در قنداق یا بر دوش پدرانشان هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: جوانان در انقلاب اسلامی و دوران جنگ تحمیلی برای دفاع از انقلاب در برابر شیاطین حضور داشتند و به تکالیف خود عمل کردند. بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار به رژیم بعثی برای جنگ علیه انقلاب اسلامی پول داده شده بود و جنگ کویت با عراق برای بازپس گیری این مبلغ بود.

سردار فدوی افزود: سال ۶۵ پس از عملیات کربلای ۵ و والفجر ۸، آمریکایی ها به این نتیجه رسیدند که نمی توانند در برابر ما بایستند، پس از آن ناوهای آمریکایی ها در خلیج فارس حضور پیدا کردند و شناورهای آن ها به ۸۶ فروند رسید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فرزندان خمینی همانند جنگ تحمیلی به دریا راه پیدا کردند و بلایی را بر سر آمریکایی ها آوردند که آمریکا در ۲۶۰ صفحه و یک هزار صفحه پیوست، علیه نظام اسلامی در دادگاه لاهه شکایت کرد.

سردار فدوی ضمن اشاره به اینکه امروز اقتدار نظام اسلامی بیشتر از استکبار جهانی است، گفت: نباید اجازه دهیم جوانان و نخبگان ما به خاطر پیشرفت علمی به کشورهای دشمن همچون آمریکا مهاجرت کنند.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: