سوتی جدید روحانی: کیهان موافق ارز ۴۲۰۰ تومانی بود!

کدخبر: 2336262

رئیس جمهور امروز در پاسخ به سؤال کیهان درباره به باد دادن ذخایر ارزی کشور با ایده دلار۴۲۰۰ تومانی گفت: اولین روزنامه ای که[از این اقدام]تقدیر کرد کیهان بود وگفتند چرا زودتر این کار را نکردید.

نسیم آنلاین : رئیس جمهور امروز در پاسخ به سؤال کیهان درباره به باد دادن ذخایر ارزی کشور با ایده دلار۴۲۰۰ تومانی گفت: اولین روزنامه ای که[از این اقدام]تقدیر کرد کیهان بود وگفتند چرا زودتر این کار را نکردید.

رئیس‌جمهور در پاسخ به سوال خبرنگار روزنامه کیهان درباره از بین رفتن ۱۸ میلیارد ارز کشور در جریان واگذاری ارز ۴۲۰۰ تومانی و مسئولیت این کار، گفت: اولاً ۱۸ میلیاردی که می‌گویند برباد رفته اینگونه است که ۱۸ میلیارد را برای واردات کالا ثبت سفارش کردند. مثلا ما برای کالا امسال ۱۹ میلیون به برخی افراد دادیم و آنها گفتند می‌خواهند این جنس وارد شود. البته اینها باید بررسی شود و اگر کسی پول گرفته و جنس را وارد نکرده و باید با آن برخورد شود.

وی افزود: البته بنده در آن جلسه با این اقدام موافق نبودم. گفتم اگر تمام افراد اقتصادی‌ دولت اتفاق نظر دارند بنده می‌پذیرم و چون همه به اتفاق نظر داشتند از آقای جهانگیری خواستم این را اعلام کند. این کار در آن زمان کار درستی بود و اولین روزنامه ای که از آن تعریف کرد هم کیهان بود، مقام معظم رهبری هم گفتند کار خوبی است. اصل تصمیم ایراد نداشت ولی باید به هر کس پولی داده می‌شد اعلام شود و اگر کسی پول گرفت و جنس مورد نظر را وارد نکرد با آن برخورد شود.

عکس زیر تیتر کیهان فردای اعلام سیاست دلار۴۲۰۰ است! ( لینک یادداشت )

ارسال نظر: