ادعای همسر زم: او از فرانسه به عمان و سپس به بغداد رفته بود

کدخبر: 2336382

برخی رسانه‌های خارجی مطالب عجیب و غیر قابل باوری را به نقل از مهسا رازانی همسر روح الله زم در خصوص چگونگی خروج او از فرانسه و مقصد سفر او منتشر کرده‌اند.

در پی دستگیری روح الله زم مدیر کانال دروغ‌سازی آمد نیوز توسط مأموران اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روایت‌های ضد و نقیضی از نحوه دستگیری او در فضای مجازی و رسانه‌های مختلف منتشر شد.

برخی رسانه‌های خارجی مطالب عجیبی را به نقل‌ از مهسا رازانی همسر روح الله زم در خصوص چگونگی خروج او از فرانسه و مقصد او منتشر کرده‌اند.

در خبرهای منتشر شده از قول همسر روح‌الله زم گفته شده که او عصر جمعه ۱۹مهر با پرواز «رویال جوردنین» از پاریس به مقصد بغداد پرواز کرده و با توقفی کوتاه در امان در بامداد شنبه ۲۰ مهرماه وارد پایتخت بغداد شده است. او توقف کوتاهی در امان، پایتخت اردن، داشت و بامداد شنبه ۲۰ مهر به بغداد رسید. او اعلام کرده است که ۲۴ساعت نخست ورود به بغداد، ما خبری از او نداشتیم و به تماس‌های زیاد من پاسخ نداد.

همسر زم همچنین اعلام کرده است: روح الله زم در بامداد روز یکشنبه در تماس تلفنی یک‌ دقیقه‌ای با لحن و ادبیاتی غیرمعمول از سلامتی‌اش خبر داد و دوباره از او بی‌خبر شدیم.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: