فرمانده کل سپاه: دست‌ها و خاک کف پای مردم عراق را می‌بوسیم

کدخبر: 2337477

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم عراق نهایت محبت، عشق و مهمان نوازی خود را نشان دادند و ما از تک تک آنها تشکر می‌کنیم، دست‌ها و خاک کف پاهایشان را می‌بوسیم، امیدواریم در سلامت و امنیت باشند ما نیز در کنار آنها هستیم.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در شهرری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اربعین روزی است که همه رودخانه‌های بزرگ عشق و محبت الهی به سمت امام حسین (ع) پیش می‌روند و نشان می‌دهند که امام حسین (ع) حقیقت جاری است که از مرز زمان عبور کرده و همه دل‌های مشتاق را متوجه خود کرده است.

وی افزود: زائران اربعین قطراتی از دریای بیکران هستند که به امام حسین(ع) می‌پیوندند و این پیاده‌روی نشان دهنده وحدت امت اسلامی است.

سلامی تصریح کرد: امت اسلام بر مبنای عاشورا و امام حسین(ع) است و این مراسم پیاده‌روی اربعین ریشه ظلم و استبداد را از بین خواهد برد.

وی با بیان اینکه نهضت امام حسین(ع) فراگیر است و همه نسل‌ها و عصر‌ها را در خود ذوب می کند، گفت: همه شرکت کنندگان در مراسم پیاده روی به یک مسئله فکر می‌کنند و آن هم امام حسین(ع) است.

فرماندار کل سپاه پاسداران ادامه داد: امام حسین(ع) جهانی است و متعلق به تمامی بشریت است و امروز تمام هستی تحت تاثیر درخشان نور اباعبدالله(ع) است.

سلامی با اشاره به میزبانی مردم عراق از زائران حسینی، گفت: مردم عراق نهایت محبت، عشق و مهمان نوازی خود را نشان دادند و ما از تک تک آنها تشکر می‌کنیم، دست‌ها و خاک کف پاهایشان را می‌بوسیم، امیدواریم در سلامت و امنیت باشند ما نیز در کنار آنها هستیم.

وی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین باعث می‌شود استکبار جهانی مانند یخ ذوب شود، افزود: این حرارتی که مشتاقان امام حسین(ع) ایجاد کردند استکبار را ذوب خواهد کرد.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: