اتهام‌زنی‌های جدید نتانیاهو علیه ایران

کدخبر: 2338029

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد ایران در حال استقرار موشک‌های نقطه‌زن خود در برخی کشور‌های منطقه است.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در توئیتی بی‌اساس ایران را متهم به استقرار موشک‌های خود در بخشی کشورهای منطقه برای هدف قرار دادن کشورهای غرب آسیا کرد.

او در حساب کاربری نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی در توئیتر مدعی شد: ایران هم اکنون درصدد دستیابی به سلاح‌های نقطه‌زنی است که بتواند هر هدفی را در خاورمیانه با ضریب خطای پنج تا ده متر نشانه بگیرد. ایران این سلاح‌ها را در این کشور می‌سازد، اما قصد دارد آن‌ها را در عراق و سوریه مستقر کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهای خود افزود: ایران همچنین قصد دارد زرادخانه موشک‌ها در لبنان را که در اصابت به هدف، دقت بالایی ندارند و تعدادشان به ۱۳۰ هزار موشک می‌رسد، به سلاح‌های هدایت شونده و نقطه‌زن تبدیل کند.

نتانیاهو افزود: ایرانیان در حالی برای توسعه قابلیت‌های این موشک‌ها تلاش می‌کنند که وارد کردن آن‌ها به یمن را برای هدف قرار دادن اسرائیل از آنجا نیز آغاز کرده‌اند.

او ساعاتی پیش هم در نشست خبری مشترک با استیون منوچین، وزیر خزانه‌داری آمریکا، هم مدعی شد ایران در تلاش برای تولید موشک‌های کروزی است که بتواند هر هدفی را در خاورمیانه مورد اصابت قرار دهد.

«خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: