کانادا جذاب ترین مقصد برای مهاجرت

کدخبر: 2338458

در این مطلب، روی صحبت مان با افرادی است که کشور کانادا را برای مهاجرت انتخاب کرده اند یا کسانی که هنوز هم از انتخاب مقصد موردنظر خود مطمئن نیستند. اگر شما هم جزو گروهی هستید که بدون هیچ بررسی و تحقیق و فقط بر اساس شنیده ‌های خود دست به انتخاب این سرزمین زده‌اید باید بگویم که از خوش شانس‌ترین آدم های روی زمین هستید و یکی از بهترین مقاصد مهاجرت در دنیا منتظر شماست.

نسیم آنلاین : در این مطلب، روی صحبت مان با افرادی است که کشور کانادا را برای مهاجرت انتخاب کرده اند یا کسانی که هنوز هم از انتخاب مقصد موردنظر خود مطمئن نیستند. اگر شما هم جزو گروهی هستید که بدون هیچ بررسی و تحقیق و فقط بر اساس شنیده ‌های خود دست به انتخاب این سرزمین زده‌اید باید بگویم که از خوش شانس‌ترین آدم های روی زمین هستید و یکی از بهترین مقاصد مهاجرت در دنیا منتظر شماست.

حال اگر یکی از متقاضین تحصیل یا کار در کانادا هستید، باید این خبر خوب را به شما بدهیم که کانادا دارای برترین دانشگاه های جهان، بهترین سیستم آموزشی در میان سایر کشورها و همچنین دارای بازار کاری قوی است. درصورتی یکی از طررفداران پروپا قرص مهاجرت به کانادا هستید بهتر است بدانید، مهاجرت کاری یا تحصیلی از جمله بهترین گزینه ‌ها برای دریافت اقامت دائم کانادا هستند.

فرقی نمی ‌کند انگیزه شما از سفر به کانادا دیدار اقوام و آشنایان، شرکت در همایش ‌های علمی و نمایشگاه‌ های تجاری، بازدید از جاذبه ‌های گردشگری در قالب تور کانادا، تحصیل و یا استفاده از فرصت ‌های مطالعاتی باشد؛ با هر هدف و انگیزه ‌ای که بخواهید وارد این کشور شوید، ملزم به دریافت ویزای کانادا هستید . اما برای قدم گذاشتن در این راه به راهنمایی و مشورت نیاز دارید. شما باید بدانید که مدارک تحصیلی تان باید در کدام سازمان مورد ارزیابی قرار گیرد؟ همچنین می بایست از امتیازات لازم و نحوه دریافت آن ها برای دریافت ویزای کانادا مطلع شوید.

چرا باید کانادا را برای تحصیل یا کار انتخاب کنید؟

براساس آمارهای رسمی، کانادا یکی از مقاصد جذاب برای تحصیل و کار است . کشور کانادا دارای استاندارد ترین سیستم نظام آموزشی در جهان است، به همین جهت تحصیل در کانادا طرفداران زیادی دارد. البته نظام کلی آموزش در کانادا تحت نظارت دولت فدرال بوده بنابراین با وجود برخی تفاوت ‌ها می توان گفت کانادا از سیستم آموزش یکپارچه و بسیار به روز برخوردار است .

در کنار افرادی که به دنبال ادامه تحصیل در کانادا هستند، برخی نیز با امید کار و ساختن زندگی بهتر وارد این کشور می شوند. موقعیت‌ های شغلی خوب برای مهاجران متخصص یکی از دیگر عوامل رونق مهاجرت کاری به کانادا است. هزاران خارجی در شرکت‌ های کانادایی و در موقعیت‌ های خوب و رتبه‌ های بالای شغلی مشغول به کار هستند و ورود از کشوری دیگر مانع این امر نشده.

کمبود نیروی کار سبب پذیرش سخاوتمندانه نیروی کار در کانادا شده است و در صورت داشتن تخصص و دانش، می ‌توانید به آسانی شغلی درخور در کانادا پیدا کرد. حتی درصورتی که جهت تحصیل به اقامت به کانادا فکر می کنید می ‌توانید آینده‌ ی شغلی پس از فارغ‌ التحصیلی خود را تضمین شده بدانید و خیال‌ تان درمورد داشتن شغل پس از اتمام تحصیلات تان راحت باشد.

اما سوال اصلی این است که برای دریافت ویزای تحصیلی یا کاری کانادا به چه مدارکی نیاز داریم؟ اگر خودتان به دنبال کارهای مهاجرت تحصیلی و کاری تان به کانادا هستید، بهتر است بدانید که راه آسانی را در پیش ندارید. اغلب دانشگاه های معتبر کانادا علاوه بر مدارک مورد نیاز برای پذیرش تحصیلی، از دانشجویان و متقاضیان پذیرش، تاییدیه ارزیابی مدارک تحصیلی یا WES را نیز درخواست می کنند.

بخاطر داشته باشید که بهتر است برای برداشتن قدم هایی با ریسک کمتر امور خود را به وکلا و مشاوران مهاجرتی بسپارید. موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت در کوتاه ترین زمان ممکن مدارک شما را به تایید سازمان ارزیابی جهانی (WES) رسانده و به شما عزیزان کمک می کند تا درصورت داشتن شرایط لازم به تحصیل در دانشگاه های برتر و یا کار در این کشور بپردازید.

از WES کانادا چه می دانید؟

سازمان ارزشیابی مدارک تحصیلی یا همان WES کانادا ، درست مانند یک پاسپورت تحصیلی یا استخدامی برای شما در کانادا و آمریکا می باشد. چه بخواهید در این کشور ها به ادامه تحصیل بپردازید و چه به دنبال یک گواهینامه حرفه ای باشید، این موسسه می تواند تاییدی برای شما از نظر تحصیلات آکادمیک بین المللی باشد.

در واقع این موسسه می تواند مدارک تحصیلی که از هر کشوری دارید معادل سازی و تایید کند، تا بتوانید به کمک آن در کانادا مشغول به کار یا تحصیلی شوید. مدارکی که مورد تایید سازمان WES کانادا قرار می گیرند از اعتبار بسیار بالایی برخوردار خواهند شد و صاحبان آن ها می توانند در هر شرکت و موسسه و یا هر مدرسه و دانشگاهی حضور داشته باشند.

بخشی از دانشگاه های آمریکا و کانادا ممکن است در کنار سایر مدارک مورد نیاز برای پذیرش تحصیلی از متقاضیان دریافت پذیرش، درخواست تاییدیه ارزیابی مدارک تحصیلی نمایند. این امر در مورد دریافت ویزای نیروی متخصص کانادا یا فدرال اسکیل وورکر نیز صادق است؛ یعنی یکی از مدارک لازم برای اقدام جهت مهاجرت به کانادا به این روش، دریافت تاییدیه ارزیابی مدارک تحصیلی می باشد.

چرا به تاییدیه سازمان WES کانادا نیاز داریم؟

اگر می خواهید یکی از دانشجویان خوش شانسی باشید که در کانادا مشغول به تحصیل هستند و یا یکی از نیروهای کار کانادا که از مزایا و درآمد چشمگیری بهره می برند، درنگ نکنید و در اولین اقدام مدارک خود را به تایید سازمان ارزیابی جهانی (WES) برسانید و خود برای زندگی جدید آماده کنید.

شما با دریافت تاییدیه سازمان WES از مزایای بسیاری برخوردار می شوید. بخشی از این مزایا می تواند شما را در یافتن کار و انتخاب مرکز آموزشی برای ادامه تحصیل یاری دهد. در حقیقت خدمات ارزیابی مدارک تحصیلی WES برای مهاجرت و اخذ شهروندی کانادا طراحی شده است، تا به کمک آن بتوانید در این کشور مشغول به تحصیل و کار شوید.

با دریافت تاییدیه سازمان ارزیابی جهانی کانادا، مدارک تحصیلی تان در این کشور به رسمیت شناخته می شود و به کمک آن می توانید به سایر اهداف تان در کانادا دست پیدا کنید. نکته جالب این است که تاییدیه این سازمان به مدت 5 سال از تاریخ صدور آن، اعتبار دارد و می توانید مدارک و گزارشات ارزشیابی خود را برای استفاده در آینده حفظ کنید. اما در این میان بسیاری از افراد به اشتباه بر این باورند که توانایی های بازرگانی یا کاری شان نیز توسط WES بررسی و ارزیابی می شود، در حالی که این طور نیست. سازمان ارزیابی جهانی کانادا تنها گواهینامه های تحصیلی را مورد ارزیابی قرار داده و ارزش گذاری می کند.

اگر به دنبال تایید مدارک تان توسط سازمان ارزیابی جهانی هستید، موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت حامی شماست. این موسسه با وکلای بین المللی خود و با مشاوره های بی نظیر مسیر مهاجرت شما را قانونی تر و هموار تر می کند ضمن این که برای مهاجرت در صورت نیاز به تایید مدارک از طریق WES کانادا شما را یاری می کند.

ارسال نظر: