رهبر انصارالله: ادامه حملات ائتلاف سعودی پیامدهای ناگواری برای متجاوزان خواهد داشت

کدخبر: 2339632

رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی گفت، کسانی که به دنبال جنگ و تحریم و در نتیجه تسلیم ما هستند، کار بی‌فایده‌ای انجام می‌دهند و عاقبت کار آنها زیان و خسران است.

سید «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن روز شنبه به مناسبت سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) سخنرانی کرد و ولادت حضرت محمد (ص) را به ملت یمن و دیگر مسلمانان جهان تبریک گفت.

وی در ادامه سخنرانی خود به آخرین تحولات یمن اشاره کرد و گفت که ادامه حملات ائتلاف سعودی علیه می‌تواند پیامدهای ناگواری برای متجاوزان به همراه داشته باشد.

الحوثی تاکید کرد: «ادامه حملات ائتلاف سعودی علیه یمن به معنای ادامه توسعه تجهیزات نظامی ما و حملات سخت‌تر ماست و این حق مشروع ماست».

وی افزود: «کسانی که به دنبال جنگ و تحریم و در نتیجه تسلیم ما هستند، کار بی‌فایده‌ای انجام می‌دهند و عاقبت کار آنها زیان و خسران است».

رهبر انصارالله با اشاره به تحولات اخیر لبنان و عراق از ملت‌های منطقه خواست مشکلاتشان را با احتیاط رفع کنند تا زمینه برای جولان دشمنان همانند آنچه که در عراق و لبنان رخ داده است، فراهم نشود.

رهبر انصارالله خاطرنشان کرد، خوشحالی آمریکا و رژیم صهیونیستی از رویدادهای عراق و لبنان خود گویای همه چیز است و مواضع صریح آمریکایی و صهیونیستی را نشان می‌دهد.

رهبر جنبش انصارالله یمن در تبیین مواضع کشورش در قبال رژیم صهیونیستی گفت: «اسرائیل رژیم غاصب است و مواضع ضد اسرائیلی یمنی‌ها، انسانی، اخلاقی و دینی است».

سید عبدالملک الحوثی تصریح کرد، ملت یمن در صورت هرگونه حماقت رژیم صهیونیستی، هیچ گونه تردیدی در اعلام جهاد علیه دشمن اسرائیلی ندارند.

وی در ادامه اعلام کرد که از ابتدای جنگ یمن تاکنون، بیش از 120 میلیون بشکه نفت در مناطق تحت اشغال ائتلاف سعودی-اماراتی به سرقت رفته است.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: