فیلم: رئیسی سخنان حاشیه ساز روحانی را بدون تنش، پاسخ داد

کدخبر: 2339742

رئیسی سخنان حاشیه دار روحانی را با کمترین تنش پاسخ داد.

نسیم آنلاین : امروزرئیس قوه قضاییه در جلسه عالی مسئولان قضایی پاسخ سخنان دیروز روحانی را داد. رئیسی تاکید کرد: هیچ گونه حاشیه و حاشیه سازی نباید دست اندرکاران را در امر مبارزه با فساد گرفتار کند. وحدت از نظر ما راهبردی است و هرگونه تفرقه و وحدت‌شکنی خواست دشمن است.

هم چنین رئیسی در ادامه صحبت هایش تاکید کرد: امروز مسأله فساد برای همه رنج‌آور شده است و دستگاه قضا مصمم است این کار را دنبال کند و هیچ گونه حاشیه‌سازی ما را گرفتار نخواهد کرد. ما مصمم‌تر از همیشه و به صورت قاطع مبارزه با فساد را ادامه می دهیم و مردم را در جریان اقدامات قرار خواهیم داد.

گفتنی است سخنان دیروز روحانی خطاب به قوه قضائیه هم با حاشیه های زیادی روبرو شد . رئیس جمهور خطاب به قوه قضائیه گفته بود: من در اینجا اعلام می‌کنم و از قوه قضاییه می خواهم حالا که با فسادهای میلیونی و میلیاردی برخورد می‌کند مبارزه با فساد چند ده میلیارد دلاری هم برای مردم توضیح بدهد.

فساد دانه درشتان کجاست؟ چرا به این پول‌ها رسیدگی نمی‌کنند؟ با بردن چند نفر به دادگاه و تبلیغ و سر و صدا کردن سر مردم کلاه نمی‌رود. باید بیان شود در این پرونده‌ها چه کسانی مسئول بوده‌اند؟ قضات و دادستان‌های شریف نترسند و به این جناح و آن جناح نگاه نکنند. من مورد به مورد در استان‌های مختلف این رقم‌ها را برای مردم اعلام می‌کنم باید توضیح داده شود که این پول‌ها کجا رفته است.

من از همه مسئولین می خواهم ۲ میلیارد دلار پولی که به حلقوم آمریکا رفت و دولت قبل 10 ماه وقت داشت این پول را پس بگیرد و دست ـ دست کرد. شورای عالی امنیت ملی تصویب کرد که قوه قضاییه باید به سرعت به این پرونده رسیدگی ‌کند و تا امروز خبری نشده است.

رئیس‌جمهور بیان داشت: ما می‌خواهیم این پرونده 2 میلیارد دلاری برای مردم روشن شود؛ امروز اگر روز مبارزه با فساد است، فساد میلیارد دلاری را برای مردم توضیح بدهید تا مردم خوشحال شوند و بدانند.

حجم ویدیو: 3.79M | مدت زمان ویدیو: 00:02:06 دانلود ویدیو
ارسال نظر: