شهادت مأمور پلیس کرمانشاه در درگیری با اشرار اغتشاشگر

کدخبر: 2340094

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ‌مامور کلانتری ۲۴ الهیه کرمانشاه در درگیری با اراذل و اوباش و اغتشاشگران، به شهادت رسید.‌

سردار علی‌ اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: در اغتشاشات روز گذشته کرمانشاه، اغتشاشگران مسلح با حمله به کلانتری ۲۴ الهیه قصد تصرف این کلانتری را داشتند که با دفاع همه جانبه سرگرد شهید جواهری برای حفظ ستاد مواجه شدند که به طور ناجوانمردانه مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

او افزود: شهید سرگرد جواهری از پرسنل کلانتری ۲۴ الهیه بود و مراسم تشییع این شهید فردا از ساعت ۱۰ صبح از مقابل مسجد جامع کرمانشاه تا میدان آزادی برگزار می‌شود.

جاویدان با هشدار به اغتشاشگران بیان کرد: نیروی انتظامی در خصوص تامین امنیت مردم و مقابله با هرگونه نا امنی به میدان آمده است و به شدت با تحرکات اغتشاشگران وابسته به بیگانگان برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان با تسلیت شهادت سرگرد ایرج جواهری به خانواده و همکارانش، اظهار داشت: ماموران پلیس برای تامین امنیت جامعه و مردم حتی از جان خود نیز دریغ نکرده و با همه وجود در راه آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی مبارزه می‌کنند.

او در پایان تاکید کرد: نیروی انتظامی قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال آشوب و ناامنی در سطح جامعه باشند ایستاده و اجازه نخواهد داد این عده معدود باعث بی‌نظمی و هرج و مرج شوند.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: