آیا استعفای استراماچونی به عدم تصویب FATF مرتبط است؟

کدخبر: 2341641

امروز در اخبار آمده است واریزی‌های طلب استراماچونی از سوی استقلالی‌ها، آن هم به صورت پراکنده، باعث شده بود تا دولت ایتالیا به موضوع ورود و حساب مرد ایتالیایی را بلوکه کند و به نوعی به او نسبت فردی که از مالیات فرار می‌کند را بدهند. لذا این شبهه مطرح شده است که آیا استعفای استراماچونی به عدم تصویب FATF مرتبط است؟

نسیم آنلاین : امروز در اخبار آمده است که استراماچونی جدا از نگرفتن مطالباتش از استقلالی‌ها و ناراحتی‌هایی که برایش رقم خورده بود، با مشکل بزرگ‌تری هم دست و پنجه نرم می‌کرد.

واریزی‌های طلب استراماچونی از سوی استقلالی‌ها، آن هم به صورت پراکنده، باعث شده بود تا دولت ایتالیا به موضوع ورود و حساب مرد ایتالیایی را بلوکه کند و به نوعی به او نسبت فردی که از مالیات فرار می‌کند را بدهند.

شرایط سختی که برای استراماچونی رقم خورده او را وادار به استعفا کرده و بعید نیست مرد ایتالیایی بابت پول‌هایی که پراکنده صرافان به حساب او واریز می‌کردند دادگاهی شود.

لذا این شبهه مطرح شده است که آیا استعفای استراماچونی به عدم تصویب FATF مرتبط است؟

مجید شاکری تحلیلگر مسائل اقتصادی با انتشار توییتی به این شبهه پاسخ داده است. در این توییت آمده است :

موضوع لزوم تغییر منشا پرداخت به استراماچونی ارتباطی به پرونده FATF ندارد. بطور خاص در ایتالیا موضوع کاملا به Red Flag اعلام شده توسط FinCEN بر می گردد.( نهاد مبارزه با جرایم مالی آمریکا)

ارسال نظر: