ادعای نیویورک تایمز: اطلاعات بانکی میلیون‌ها ایرانی احتمالا به کمک یک دولت هک شده است

کدخبر: 2341855

روزنامه نیویورک تایمز از هک شدن اطلاعات میلیون‌ها مشتری بانک‌های مختلف در ایران خبر داده و گفته است که درز این اطلاعات احتمالا به کمک یک عامل دولتی انجام شده است. این ادعا در حالی مطرح شده است که امروز آذری جهرمی از رفع یک همه بزرگ سایبری خبر داده بود.

نسیم آنلاین : روزنامه نیویورک تایمز در خبری از هک شدن اطلاعات میلیون‌ها مشتری بانک‌های مختلف در ایران خبر داده و گفته است که درز این اطلاعات احتمالا به کمک یک عامل دولتی انجام شده است.

این روزنامه آمریکایی شمار مشتریانی را که شماره کارت بانکی آنها لو رفته و در اینترنت منتشر شده، ۱۵ میلیون نفر ذکر کرده است.

این ادعا در حالی مطرح شده است که امروز آذری جهرمی از رفع یک همه بزرگ سایبری خبر داده بود. آذری جهرمی وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به سوالی درخصوص حمله سایبری به زیرساخت‌های کشورمان، اظهار کرد: اخیرا با یک حمله بسیار سازمان یافته‌ و حکومتی علیه زیرساخت‌های دولت الکترونیک مواجه بودیم که توسط سپر امنیتی کشور شناسایی و دفع شده است. فعلا نمی‌توانم جزئیاتی از این موضوع بگویم، اما ابعاد آن استخراج شده است و در وقت خود اطلاع رسانی می‌شود.

ارسال نظر: