با رسانه خود افتخار کسب کنید

کدخبر: 2342022

فدراسیون بین المللی ورزش برای خبرنگاران و رسانه ها(IFSJM) با هدف سازمان دهی و برگزاری مسابقات جام جهانی،قاره ای و بین المللی برای خبرنگاران و کارکنان رسانه ها و با شعار «با رسانه خود افتخار کسب کنید» تاسیس و شروع به فعالیت نمود.

نسیم آنلاین : فدراسیون بین المللی ورزش برای خبرنگاران و رسانه ها(IFSJM) با هدف سازمان دهی و برگزاری مسابقات جام جهانی،قاره ای و بین المللی برای خبرنگاران و کارکنان رسانه ها و با شعار «با رسانه خود افتخار کسب کنید» تاسیس و شروع به فعالیت نمود.

کریم مقدم،موسس و رئیس جهانی این فدراسیون با اعلام این خبر گفت : بیش از یکصد سال است که خبرنگاران و روزنامه نگاران از طریق رسانه های مختلف خبری در سراسر جهان اخبار و رویدادهای فدراسیونهای ورزشی را پوشش می دهند و علی رغم اینکه پس از بازیکنان و مربیان نزدیک ترین افراد به مسابقات بودند تنها راوی و تصویر گر اخبار و افتخار آفرینی تیم های ورزشی کشورها بوده و هیچگاه موفق به حضور در مسابقات ورزشی در سطح جهانی و بین المللی را در قالب یک تیم رسانه ای تجربه نکردند و این در حالی است که صنف کارگران،دانشجویان،دانش آموزان،آتش نشانان و ارتش های جهان سالهاست دارای فدراسیون بین المللی و مستقل ورزشی هستند و همه ساله مسابقات جهانی و بین المللی برگزار میکنند.

رییس جهانی این فدراسیون با اشاره به سابقه ۲۷ ساله فعالیت بین المللی خویش در حوزه خبرنگاری ورزشی افزود: سابقه طولانی فعالیت در حوزه خبرنگاری ورزشی و همچنین ۱۷ سال تجربه مربیگری ورزشی در ۶ کشور مختلف جهان عامل اصلی تاسیس این فدراسیون بود.

وی افزود: دفتر جهانی فدراسیون IFSJM در کشور ارمنستان است و از این پس خبرنگاران ، نویسندگان،عکاسان،تصویر برداران و کارکنان تمامی رسانه های دیداری،شنیداری،مکتوب و آنلاین می توانند با عنوان رسانه خود در مسابقات جهانی شرکت و با رسانه های دیگر کشورها رقابت کنند.

مقدم خاطر نشان کرد ، بزودی اولین دوره مسابقات جهانی فوتسال برگزار خواهد شد و اطلاعات تکمیلی در سایت فدراسیون به نشانی www.ifsjm.org اعلام خواهد شد. مقدم که در سال ۱۳۷۱ فعالیت بعنوان خبرنگاری ورزشی را شروع و سابقه همکاری با روزنامه اخبار ، روزنامه خبرورزشی ، رادیو تهران ، شبکه خبر ، شبکه دو تلویزیون و مجله کنفدراسیون فوتبال آسیا را در کارنامه خود دارد ، در سال ۱۳۸۲رشته فوتبال ساحلی را در ایران بنیان گذاشت و بعنوان ریس کمیته فوتبال ساحلی ، ۳ بار موفق شد تیم ملی ایران را به جام جهانی فوتبال ساحلی فیفا رهنمون سازد. وی که مسلط به زبان های عربی و انگلیسی نیز هست اولین مدرس فیفا در قاره آسیا در رشته فوتبال ساحلی است و سابقه هدایت تیم های ملی ایران ، فیلیپین، لبنان ، کویت، عراق در کارنامه او‌ به چشم می خورد. مقدم سمت مدیر فوتبال ساحلی فدراسیون جهانی شرکت های جهان را نیز در اختیار دارد.

ارسال نظر: