سفرها همیشه گران و پر دردسر نیستند!

کدخبر: 2342381

این روزها گرانی سوخت خودرو در ایران موضوع بحث و صحبت در اکثر جمع های دوستانه و فامیلی است. قیمت بنزین به جایی رسیده که برای پر کردن باک یک خودروی ایرانی باید میانگین ۱۵۰ هزار تومان هزینه پرداخت کنید.

نسیم آنلاین : این روزها گرانی سوخت خودرو در ایران موضوع بحث و صحبت در اکثر جمع های دوستانه و فامیلی است. قیمت بنزین به جایی رسیده که برای پر کردن باک یک خودروی ایرانی باید میانگین 150 هزار تومان هزینه پرداخت کنید. همین بحث باعث شده برخی افراد قید سفر را با توجه به هزینه بالای سوخت و دیگر هزینه ها بزنند. اما اینگونه نیست و ما برای شما راه حل های مناسبی برای سفری کم هزینه و در عین حال لذت بخش و بی خطر ارائه کرده ایم. با ما همراه باشید.

صرفه جویی در پول و وقت برای سفر

اولین وسیله نقلیه ای که در عین صرف وقت و هزینه کمتر، از امنیت بالاتری برخورد است، هواپیما می باشد. شما می توانید با خرید بلیط هواپیما شهری که به عنوان مقصد انتخاب کرده اید، مسیری که با اتومبیل شخصی، اتوبوس و قطار ساعات زیادی از وقت شما را می گیرد را به کوتاه ترین حد ممکن خود برسانید. با این حال وقت بیشتری را برای سفر و خوش گذرانی در اختیار دارید. پس تمام مشکلات سفر با اتومبیل شخصی و دیگر وسایل حمل و نقل را کنار گذاشته و با خیالی آسوده هواپیما را برای سفر خود انتخاب کنید.

تجربه سفری بی دغدغه و ارزان

شاید با خود فکر کنید که سفرهای خارجی و داخلی با هواپیما و هزینه هتل و حتی پیدا کردن هتل خوب و مناسب در سفر به پول زیادی نیاز دارد. اما در واقع اینگونه نیست. برای اینکه دیگر نگران پیدا کردن هتل مناسب و هزینه های رفت و آمد تا فرودگاه و خیلی مسائل دیگر در سفرهای خارجی و حتی داخلی نباشید، پیشنهاد می کنیم از تور استفاده کنید. آژانس مسافرتی الفبای سفر با بررسی علایق ایرانیان در مورد مقاصد محبوب گردشگری، تورهای مختلفی به مقاصد خارج و داخل کشور تدارک دیده است تا مردم بتوانند با خیالی راحت و کمترین هزینه عازم سفر بشوند.

سفر را تا حد امکان ارزان کنید

تا اینجا باید متوجه شده باشید که چگونه هزینه های سفر خود را کاهش دهید. اما رزرو تورهای مسافرتی آخرین راه برای کاهش هزینه های سفر نیست و یک فاکتور دیگر برای به حداقل رساندن هزینه سفر استفاده از تورهای لحظه آخری می باشد. همان طور که از نام آن پیداست تور لحظه آخری به توری گفته میشود که در یک حداقل فاصله زمانی کوتاه تا تاریخ شروع تور، معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به تاریخ اتمام ثبت نام تور می باشد، به دلیل اینکه سهمیه رزرو شده توسط آژانس ها تکمیل نشده و آژانس ها مجبور به فروش تورهای خود با 10 % تا 50 % پایین تر از قیمت واقعی می شود که شامل تور ارزان خارجی و تور ارزان داخلی می باشند. با این حال اتومبیل های شخصی و مشکلاتی از قبیل گرانی سوخت، خرابی و خستگی را همراه با سفرهای خسته کننده و زمان بر با اتوبوس و قطار را کنار گذشته و در الفبای سفر به دنبال آسوده ترین و در عین حال کم هزینه ترین سفر باشید.

منبع: https://www.alefbatour.com

ارسال نظر: