روزنامه ایران برای دفاع از FATF به مصاحبه با شخصیتی جعلی در وزارت اقتصاد پرداخت

مصاحبه روزنامه دولت با شخص جعلی در دفاع از FATF!

کدخبر: 2342927

مدافعان تصویب لوایح استعماری FATF بجای بیان استدلال های کارشناسی و فنی، دست به هر اقدام از انتساب دروغ به مقام معظم رهبری، تا انتشار خبر دروغ تصویب لوایح مذکور می کنند. در آخرین مورد روزنامه دولتی ایران که با پول بیت المال اداره و منتشر می شود در اقدامی غیرحرفه ای و غیراخلاقی مصاحبه ای در دفاع از FATF با یک شخصیت جعلی انجام داده است.

نسیم آنلاین ؛ حسین رضایی: روزنامه های زنجیره ای این روزها همانند روزهای منتهی به برجام در حال دست و پازدن برای تحمیل یک تعهد استعماری دیگر به جمهوری اسلامی ایران هستند. مدافعان تصویب لوایح استعماری FATF بجای بیان استدلال های کارشناسی و فنی، دست به هر اقدام از انتساب کذب به مقام معظم رهبری، تا انتشار خبر دروغ تصویب لوایح مذکور می کنند. در آخرین مورد روزنامه دولتی ایران که با پول بیت المال اداره و منتشر می شود در اقدامی غیرحرفه ای و غیراخلاقی مصاحبه ای در دفاع از FATF با یک شخصیت جعلی انجام داده است.

روزنامه ایران دیروز سه شنبه مصاحبه تفصیلی با فرد مجعولی به نام علی تقوی کرده که عنوان او را عضو تیم مذاکره کننده گروه ویژه اقدام مالی و کارشناس حقوقی و مبارزه با پولشویی وزارت اقتصاد و دارایی معرفی کرده است. در این مصاحبه که صرفا برای تایید و تصویب لوایح استعماری FATF انجام شده و سرشار از دروغ و اظهارات بی پایه و سیاسی است، روزنامه ایران، به نقل از تقوی مدعی شده که:‌ «پرویز داوودی، احمد وحیدی و سعید جلیلی مانع تصویب لوایح FATF در مجمع شده‌اند. به‌نظر من سه نفر مخالف هستند و مخالفت دیگران جدی نیست، آقایان پرویز داوودی، سرداراحمد وحیدی و آقای سعید جلیلی از مخالفان FATF هستند. اگر این سه نفر نظر ندهند یا سکوت کنند، FATF در مجمع رأی می‌آورد.»

اما نکته قابل تامل این است که براساس پیگیری ها از وزارت اقتصاد و امور دارایی اساسا شخصی به نام علی تقوی که کارشناس حقوقی و مبارزه با پولشویی وزارت اقتصاد باشد وجود خارجی ندارد و روزنامه دولت برای بیان ادعاهای کذب خود دست به انجام یک مصاحبه با شخصیتی جعلی زده است.

که این امر خودگواه آن است که مدافعان لوایح استعماری FATF دستشان از استدلال و بیان شفاف دفاعیات خود خالی است و برای بیان ادعاها و تخریب های خود به مصاحبه با افراد موهومی و خیالی روی می کنند.

ارسال نظر: