ثبت‌نام درخواست برای کمک معیشتی حمایتی غیر یارانه‌بگیرها آغاز شد

کدخبر: 2343337

بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، زمان ثبت درخواست دریافت حمایت معیشتی برای افرادی که در لیست یارانه بگیران نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان نیستند و درخواست خود را در مهلت مقرر در کد دستوری #۶۳۶۹* ثبت کرده اند ، آغاز شد.

اطلاعیه شماره 12 ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی منتشر شد.

بر اساس این اطلاعیه، ثبت درخواست دریافت حمایت معیشتی برای افرادی که در لیست یارانه بگیران نقدی (45 هزار و 500 تومان) نیستند و درخواست خود را در مهلت مقرر در کد دستوری #6369* ثبت کرده اند ، آغاز شد.

طی روزهای سوم الی بیستم آذر ماه، 666 هزار و 774 سرپرست خانواری که در لیست یارانه بگیران نبودند و خود را حائز دریافت بسته حمایت معیشتی می دانستند ، اقدام به ثبت شماره ملی خود در کد دستوری #6369* کردند ، این افراد می توانند از( ساعت 22 امشب، سه شنبه10 دیماه)با مراجعه به سایت hemayat.mcls.gov.ir نسبت به ثبت درخواست دریافت این بسته اقدام نمایند . برای ثبت نام نیز سرپرست خانوار باید اطلاعات هویتی و شماره تلفن همراه خود را در سامانه ثبت کند. مهلت ثبت درخواست در سایت، از ساعت 22 امشب مورخ دهم دی ماه به مدت 14 روز ( تا 24 دیماه) فراهم شده است. پس از بررسی اولیه اطلاعات و تعیین وضعیت، نتیجه بررسی درخواست متقاضیان به شماره تلفن همراه ثبت شده در سامانه، پیامک خواهد شد.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: