کدام دانشگاه‌ها در روز تشییع پیکر سردار سپهبد سلیمانی تعطیل است؟

کدخبر: 2343582

بنابر تصمیم وزارت علوم، دانشگاه‌ها مختار هستند تا درباره تعطیلی در روز تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی تصمیم گیری کنند.

بنابر تصمیم وزارت علوم، دانشگاه‌ها مختار هستند تا درباره تعطیلی در روز تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی تصمیم گیری کنند چرا که در این روز دانشگاه‌ها در حال برگزاری امتحانات هستند.

موسسات و دانشگاه‌های غیرانتفاعی تهران تعطیل شد

موسسات و دانشگاه‌های غیرانتفاعی تهران روز دوشنبه ۱۶ دی ماه به دلیل شرکت دانشجویان در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار قاسم سلیمانی تعطیل هستند.

نوبت بعدازظهر دانشگاه‌های غیرانتفاعی استان اصفهان، امروز به دلیل برگزاری مراسم ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی تعطیل است.

در حال حاضر استان‌ها نیز بنا بر تصمیمات مقامات محلی برای بزرگداشت سردار بزرگوار اسلام جلسه برگزار می‌کنند، براین اساس با اعلام استان‌ها، روزهای تعطیل به دانشگاه‌ها ابلاغ می‌شود تا در روز مذکور دانشگاه را تعطیل کنند و دانشجویان بتوانند در مراسم بزرگداشت سردار حاج قاسم سلیمانی شرکت کنند.

بر این اساس امتحانات روز دوشنبه دانشجویان در روز آخر امتحانات برگزار خواهد شد.

تغییر امتحانات واحدهای دانشگاه آزاد در برخی استان‌های کشور

براساس بخشنامه محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به تمام رؤسای استانی دانشگاه آزاد اسلامی و واحد‌های جامع مستقل، امتحانات استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی در روز یکشنبه ۱۵ دی برگزار نمی‌شود و به روز پس از آخرین امتحان (با نظر رئیس استان) منتقل می‌شود.

امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های تهران، قم، البرز، مازندران و مرکزی در روز دوشنبه ۱۶ دی برگزار نمی‌شود و با نظر رئیس استان، به روز پس از آخرین امتحان منتقل می‌شود.

همچنین امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان و هرمزگان در روز سه‌شنبه ۱۷ دی برگزار نخواهد شد و به روز پس از آخرین امتحان (با نظر رئیس استان) منتقل می‌شود.

در این بخشنامه تأکید شده که سایر استان‌ها با پیشنهاد شورای فرهنگی مرکز استان می‌توانند برای شرکت در مراسم تشییع و جابجایی امتحانات در چارچوب یاد شده برنامه‌ریزی کنند.

لغو امتحانات دانشگاه علامه طباطبایی

امتحانات روز دوشنبه، ۱۶ دی ماه دانشگاه علامه طباطبایی به روز پنجشنبه ۱۹ دی ماه موکول شد.

دانشگاه الزهرا (س) در روز دوشنبه تعطیل شد

مطابق اعلام دانشگاه الزهرا (س) تمام کلاس‌های آموزشی این دانشگاه در روز دوشنبه ۱۶ دی ماه ۹۸ تعطیل است.

دانشگاه الزهرا (س) به منظور رفاه حال دانشجویان خوابگاهی درحال برنامه‌ریزی است تا نسبت به اعزام دانشجویان علاقمند به شرکت در مراسم تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اقدام کند.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: