خروش یک ایران در تشییع سردار دل‌ها

کدخبر: 2343692

میلیون ها نفر از مردم انقلابی ایران امروز در اهواز و مشهد به تشییع شهیدان قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یارانشان پرداختند.

نسیم آنلاین : میلیون ها نفر از مردم انقلابی ایران امروز در اهواز و مشهد به تشییع شهیدان قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یارانشان پرداختند.

صدها هزار نفر از مردم ایران و آزادگان سراسر جهان امروز در شهرهای مختلف ایران و اقصی نقاط جهان امروز با اجتماعات بزرگ ضمن عزاداری جنایت آمریکا را محکوم کردند.

سردار دل‌ها بزرگترین تجمع مردمی تاریخ خوزستان را رقم زد

شدت عشق و علاقه مردم خوزستان به سردار سلیمانی به گونه‌ای بود که دوربین‌های عکاسان و تصویربرداران از ثبت کامل حماسه حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر شهدای مقاوت جا ماندند.

پیکر مطهر شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی صبح امروز از طریق فرودگاه بین المللی اهواز به میهن بازگشت؛ خیل عظیم جمعیت از فرودگاه تا مناطق مختلف سردار را تنها نگذاشتند.

با وجود اعلام مسئولان برای برگزاری مراسم تشییع از میدان مولوی به سمت چهارراه نادری اما ازدحام جمعیت نه تنها مراسم را با تأخیر چند ساعته مواجه کرد بلکه پیکر شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی و دیگر شهدای همرزمش از خیابان سلمان فارسی در آغوش مردم شهید پرور خوزستان به سمت حسینیه ثارالله و سپس مصلی نماز جمعه اهواز تشییع شدند.

با وجود اینکه اعلام شده بود که مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ساعت ۱۲ ظهر در مشهد آغاز می‌شود ولی با توجه به استقبال مردم شهر اهواز از پیکر این سردار، مراسم در مشهد با تأخیری نزدیک به سه ساعت در مشهد اغاز شد.

حضور میلیونی زایران و مجاوران و ازدحام جمعیت به حدی بود که قرار بود پیکر قبل از نماز مغرب و عشا به حرم رضوی منتقل شود اما این ازدحام باعث شد هم برنامه وداع به بعد از نماز موکول شود و هم برنامه وداع امشب در مصلای تهران کنسل شود.

ارسال نظر: