تجربه سفر زیارتی و تفریحی با تور مسافرتی

کدخبر: 2343858

هر کدام از ما تا کنون سفرهایی داشته ایم؛ بعضی کمتر و بعضی بیشتر. ممکن است سفرهایمان را با وسیله شخصی رفته باشیم یا از طریق وسایل حمل و نقل بین شهری مثل قطار، هواپیما و اتوبوس. بی تردید سفر به مسیرهای دور با وسیله شخصی امکان پذیر نیست و هدف از سفر چه با انگیزه زیارت باشد و چه به قصد تفریح، به صورت هوایی و ریلی از همه راحت تر است. در ادامه توضیحاتی راجع به تجربه سفرهای داخلی با تور مسافرتی خدمتتان مطرح می کنیم.

نسیم آنلاین : هر کدام از ما تا کنون سفرهایی داشته ایم؛ بعضی کمتر و بعضی بیشتر. ممکن است سفرهایمان را با وسیله شخصی رفته باشیم یا از طریق وسایل حمل و نقل بین شهری مثل قطار، هواپیما و اتوبوس. بی تردید سفر به مسیرهای دور با وسیله شخصی امکان پذیر نیست و هدف از سفر چه با انگیزه زیارت باشد و چه به قصد تفریح، به صورت هوایی و ریلی از همه راحت تر است. در ادامه توضیحاتی راجع به تجربه سفرهای داخلی با تور مسافرتی خدمتتان مطرح می کنیم.

سفر زیارتی به مشهد

شهر مشهد از آن مقاصدی است که هر ایرانی دست کم یک بار به آنجا سفر کرده است. عده ای هر ماه و بعضی افراد سالی یک بار حتما به مشهد می روند. این افراد اگر در مشهد دوست و آشنایی نداشته باشند که میهمانش شوند و یا خودشان در شهر مشهد خانه ای نداشته باشند، بی تردید از تور مشهد استفاده می کنند. هدف از انتخاب تور مشهد پیش از هر چیز زیارت بارگاه منور امام رضاست ولی بعد از آن جاهای دیدنی مشهد نیز توجه گردشگران و زائران این شهر را جلب می کند. مراکز خرید متنوع، ییلاقاتی مثل طرقبه و شاندیز، خانه های تاریخی، آرامگاه فردوسی ، مناطق تفریحی و هیجانی مثل چالیدره، پاراگلایدر، شهر بازی های کوچک و بزرگ، پارک و بوستان جنگلی و پردیس های سینمایی هر کدام به نوبه خود، برای قشر خاصی از گردشگران، دیدنی می باشند. تور مشهد ارزان تر، راحت تر و در عین حال رفاهی تر است. با خرید تور مسافرتی می توان بلیط رفت و برگشت، هتل و محل اقامت و دست کم وعده صبحانه را رزرو کرد و از فراهم بودن ملزومات اصلی سفر پیش از حرکت از مبدا مطمئن شد.

متنوع، ییلاقاتی مثل طرقبه و شاندیز، خانه های تاریخی، آرامگاه فردوسی ، مناطق تفریحی و هیجانی مثل چالیدره، پاراگلایدر، شهر بازی های کوچک و بزرگ، پارک و بوستان جنگلی و پردیس های سینمایی هر کدام به نوبه خود، برای قشر خاصی از گردشگران، دیدنی می باشند. تور مشهد ارزان تر، راحت تر و در عین حال رفاهی تر است. با خرید تور مسافرتی می توان بلیط رفت و برگشت، هتل و محل اقامت و دست کم وعده صبحانه را رزرو کرد و از فراهم بودن ملزومات اصلی سفر پیش از حرکت از مبدا مطمئن شد.

از مزایای تور مسافرتی قیمت مناسب تر سفر است. سایت هایی که تورهای مسافرتی را اجرا یا معرفی می کنند، معمولا آفرهای ویژه ای برای تورهای پر طرفدار در نظر می گیرند که با استقبال خوبی از سوی گردشگران مواجه می شود. در خصوص سفر به مشهد نیز آن هایی که برای تعطیلات نوروز برنامه ریزی می کنند، از هم اکنون به دنبال تور مشهد نوروز 99 هستند ولی باید خاطر نشان کرد تا بهمن ماه امکان خریداری بلیط نیست چرا که ایرلاین ها و هتل ها هنوز نرخ اقامت و بلیط را مشخص نکرده اند.

بسیاری از مردم ایران در تعطیلات نوروز ترجیح می دهند به شهرهای ساحلی کشور بروند و از مناظر زیبای دریا و آب و هوای مطبوع ساحلی استفاده کنند. شهرهایی مثل کیش، قشم و چابهار در ایام نوروز پر از گردشگران نوروزی می شود. تور کیش به دلیل جشنواره های متعدد و حضور بسیاری از سلبریتی ها و هنرمندان محبوب مردمی اوج می گیرد. کیش از سوی دیگر با تنوع اجناس و محصولات در مراکز خرید و تفریحات آبی و تفریحات شبانه شناخته می شود. در جنگ های شبانه کیش بسیاری از کمدین های مطرح کشور هنرنمایی می کنند و با برنامه های کمدی و نمایش های خاص به سرگرم کردن مردم در کیش مشغول می باشند. علاقمندان به تاریخ نیز در جزیره از دیدنی هایی همچون شهر زیرزمینی کاریز، شهر باستانی حریره، خانه اعیانی، خانه مردمشناسی بومیان کیش، کشتی یونانی و غیره بازدید می کنند.

کمدین های مطرح کشور هنرنمایی می کنند و با برنامه های کمدی و نمایش های خاص به سرگرم کردن مردم در کیش مشغول می باشند. علاقمندان به تاریخ نیز در جزیره از دیدنی هایی همچون شهر زیرزمینی کاریز، شهر باستانی حریره، خانه اعیانی، خانه مردمشناسی بومیان کیش، کشتی یونانی و غیره بازدید می کنند.

آن هایی که بیشتر به طبیعت گردی و مناطق بکر علاقه دارند یا از سفر های تکراری با کیش و شمال خسته شده اند، معمولا به سمت چابهار می روند. ساحل چابهار نیز به دلیل مجاورت با دریای عمان و همسایگی با کویر، منحصر به فرد و دیدنی است. از این گذشته جاذبه هایی همچون کوه های مریخی، گل افشان ها، منطقه حفاظت شده گاندو، تالاب لیپار، درخت انجیر معابد و مناطق روستایی مثل روستای تنگ چابهار و روستای درک در این شهرستان طرفداران خاص خود را دارد. بیشتر شهرهای ساحلی جنوب کشور با امکانات اقامتی خوب مثل هتل های چند ستاره از گردشگران استقبال می کنند.

شهرهای ساحلی چه در شمال کشور مثل مازندران و گیلان و چه در جنوب کشور همچون قشم و کیش و چابهار، در ایام نوروز با موج عظیم گردشگران نوروزی مواجه می شود. سفر کردن با وسیله نقلیه شخصی به دلیل سهمیه بندی بنزین اصلا مقرون به صرفه نیست. آن هایی که ترجیح می دهند زودتر به مقصد برسند باید از بلیت هواپیما استفاده کنند و کسانی که گروهی سفر می روند و وقت کافی دارند، سفر ریلی نیز می تواند برایشان گزینه خوبی باشد. در هر حال در همه این سفرها، تور مسافرتی می تواند گزینه مناسبی باشد.

برای پیدا کردن بهترین تورهای مسافرتی می توان به سایت های موتور جستجوی تور مراجعه کرد. سایت هایی مثل تورگردان Tourgardan.com در این زمینه با استقبال خوبی مواجه شده اند. می توان در هر یک از مقاصد داخلی مورد نظر با لیست بلندبالایی از تورها مواجه شد که از مبادی مختلف برگزار می شود. قیمت تورها تنوع زیادی دارد و هر کس با توجه به بودجه اش می تواند با نگاه انداختن به تورها و مقایسه قیمت ها ، تنها با چند کلیک ساده تور خریداری کند. نکته مهم در خصوص سایت تورگردان این است که بعد از انجام مراحل اولیه رزرو یعنی مشخص نمودن مبدا و مقصد و تاریخ سفر و انتخاب نوع هتل ( هتل آپارتمان تا پنج ستاره ) بقیه مراحل خرید به صورت آن‌کال و تلفنی انجام می شود. پشتیبانان سایت با شما تماس می گیرند و با توجه به جزئیات مورد نظرتان، تور مسافرتی را برایتان رزو می کنند. این پشتیبانان تا آخر سفر به صورت 24 ساعته رد خدمت شما هستند و در تمامی مراحل سفر پاسخگوی مسافران می باشند.

ارسال نظر: