سکوت عجیب روحانی درباره clear نشدن آسمان در هنگام عملیات نظامی

کدخبر: 2344276

پیش از همه جناب حسن روحانی در مقام و جایگاه ریاست هیات وزیران دولت باید پاسخگو باشد که علی رغم شرایط جنگی و چند ساعت پس از حمله موشکی سپاه به مقر عین الاسد و علی رغم هشدارهای فرمانده هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر clear کردن آسمان کشور، چرا دستور به انجام این اقدام نداده است؟

نسیم آنلاین ؛ حسین رضایی: امروز حسن روحانی در سخنرانی در همایش تجلیل از نمونه‌های ملی بخش کشاورزی با فرار به جلو با ادعاهایی عجیب خودش را در مقام شاکی و مدعی جا زد و همه را مسئول و مقصر دانست الا رئیس هیات وزیران دولت یعنی همان جناب شیخ حسن روحانی.

از آن طرف هیات دولت هم دیروز بیانیه ای صادر کرد و به همه چیز اشاره کرد الا مساله clear نشدن آسمان حین عملیات نظامی و شرایط جنگی کشور.

این ادعاهای یکطرفه و حق به جناب از سوی روحانی و هیات دولت در حالی است که قانون هواپیمایی کشوری و ماده ۱۰ آن می‌گوید: «اداره کل هواپیمایی کشوری می‌تواند در مواردی که امنیت عمومی یا علل نظامی ایجاب می‌نماید با تصویب هیات وزیران پرواز هواپیمای ایرانی یا خارجی را بر فراز قسمتی از خاک کشور ممنوع یا محدود یا مقید به شرایط خاصی بنماید.»

لذا به نظر می رسد پیش از همه جناب حسن روحانی در مقام و جایگاه ریاست هیات وزیران دولت باید پاسخگو باشد که علی رغم شرایط جنگی و چند ساعت پس از حمله موشکی سپاه به مقر عین الاسد و علی رغم هشدارهای فرمانده هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر clear کردن آسمان کشور، چرا دستور به انجام این اقدام نداده است؟

حسن روحانی که مدعی است سابقه حضور در قرارگاه پدافند کشور را نیز دارد و که البته در همان دوره فرماندهی ایشان با خطای سیستم پدافند شهید بابایی به شهادت رسید، عذر بدتر از گناه است چرا که ایشان علی رغم سابقه و همچنین وقوع چنین خطایی در پرونده شان است، چرا در چنین شرایط حساسی مجددا چنین خطایی تکرار شود؟ ناگفته نماند جناب روحانی بابت شهادت شهید بابایی در دوره فرماندهی شان در قرارگاه پدافند کشور تاکنون پاسخ روشن و شفافی نداده اند!

ارسال نظر: