مذاکره وزارت ورزش با «دی بیاسی» کذب است

کدخبر: 2345124

خبر مذاکره مسئولان وزارت ورزش با «جیانی دی بیاسی» صحت ندارد.

از اواخر هفته پیش بحث پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران به جیانی دی بیاسی، سرمربی ۶۳ ساله ایتالیایی برای حضور روی نیمکت تیم ملی فوتبال کشورمان در رسانه‌های این کشور به شکل جدی مطرح شده است و با وجود اینکه امیر مهدی علوی، سخنگوی این فدراسیون با صراحت اعلام کرده هیچ مذاکره‌ای بین طرفین انجام نشده و دی بیاسی گزینه سرمربیگری تیم ملی نیست، اما همچنان رسانه‌های اروپایی به ویژه ایتالیایی این موضوع را به شکل ویژه‌ای بازتاب داده و اعلام می‌کنند او با عقد قراردادی ۳۰ ماه تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ سرمربی تیم ملی کشورمان می‌شود.

لحظاتی قبل هم در فضای مجازی دلیل تکذیب حضور دی بیاسی از سوی فدراسیون فوتبال این موضوع مطرح شد که این فدراسیون برای انتخاب سرمربی ایرانی به جمع بندی رسیده، اما از آنجاییکه وزارت ورزش به صورت مستقیم با سرمربی مذکور مذاکره کرده است فدراسیونی‌ها در جریان نبوده اند.

طبق اعلام یک منبع آگاه فدراسیون با وزارت ورزش در تعامل است و اینگونه نیست که مسئولان این وزارت خانه بدون هماهنگی با مدیران فدراسیون فوتبال با مربی‌ای وارد مذاکره شوند و بخواهند او را روی نیمکت تیم ملی کشورمان بنشانند. با این تفاسیر به نظر می‌آید سرمربی جدید تیم ملی که ایرانی هم است به زودی معرفی خواهد شد.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: