AFC زیر قولش زد

کدخبر: 2345331

کنفدراسیون فوتبال آسیا با اتمام مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا زیر قول خود با باشگاه‌های ایرانی زد و اعلام کرد برای بازی‌های خانگی در ایران شرط امنیتی را لحاظ می‌کند.

نمایندگان باشگاه‌ها، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش هفته گذشته در سفری به مالزی و جلسه با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا تضمین گرفتند که بازی‌های چهار باشگاه ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا در کشور خودمان برگزار شود. پیش از این AFC اعلام کرده بود بازی تیم‌های ایرانی بعد از بررسی شرایط امنیتی به کشورمان می‌رسد.

با این حال بعد از جلسه‌ای که در مالزی برگزار شد، مسئولان وزارت ورزش و باشگاه‌ها از دستاورد بزرگی یاد کردند که این دستاورد برداشتن شرط کنفدراسیون فوتبال آسیا و برگزاری بازی‌های خانگی در ایران بدون شرط امنیتی بود.

با گذشت تنها یک هفته از این اتفاق و صعود شهر خودرو و استقلال ایران به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز با انتشار اطلاعیه‌ای زیر قول خود زد و اعلام کرد که شرط امنیتی پابرجاست.

AFC در این ارتباط نوشت که سه بازی اول تیم‌های ایرانی در زمین حریف برگزار می‌شود ولی برای بازی‌های برگشت ارزیابی‌های امنیتی از میزبانی ایران دوباره صورت می‌گیرد!

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: