اخبار آرشیوی

کدخبر: 240227

حجت‌الاسلام ذوالنور در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین، رویکرد جریان انحرافی را در تاریخ انقلاب اسلامی بی‌سابقه خواند و خطر این جریان را از گروه‌ ملی‌-مذهبی‌ نیز بیشتر عنوان کرد

معاون سابق نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: باید حواسمان در مورد جریان انحرافی جمع باشد. باید پیگیری کنیم هرجا احساس به افشاگری بود این جریان را تبیین کنیم.
فارس گزارش داد: عصر دیروز در محل دفتر جامعه اسلامی مهندسین جلسه تیرماه این جامعه با سخنرانی حجت‌الاسلام ذوالنور درباره نفاق جدید برگزار شد. بنابراین گزارش در ابتدای این جلسه دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به جریان انحرافی تصریح کرد: باید حواسمان در مورد جریان انحرافی جمع باشد. باید پیگیری کنیم هرجا احساس به افشاگری بود این جریان را تبیین کنیم. وی در ادامه با بیان اینکه به طور جدی از رئیس‌جمهور می‌خواهیم تا مرز خود با جریان انحرافی را مشخص کند، افزود: برخی درباره نسبت وی با جریان انحرافی معتقدند که دولت و این جریان جداناپذیر است. در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام ذوالنور، معاون سابق نماینده ولی فقیه در سپاه نیز با اشاره به اینکه در تاریخ انقلاب اسلامی جریان انحرافی بی‌سابقه بوده اظهار داشت: این جریان خطرناک‌تر از همه جریان‌ها است. وی ادامه داد: این جریان حتی خطرناک‌تر از جریاناتی نظیر ملی‌ - مذهبی‌ها، افراطیون اصلاح‌طلب و حجتیه‌‌ای‌ها است برای اینکه در کنار انحراف دسترسی به قدرت و ثروت نیز دارند.
ارسال نظر: