نگاهی به حواشی اخیر جدیدترین سریال مهران غفوریان

"همسایه‌ها"؛ از تاخیر در زمان پخش تا تغییر یک‌باره شبکه پخش‌کننده

کدخبر: 2078334

"همسایه‌ها" به کارگردانی مهران غفوریان و تهیه‌کنندگی علیرضا سبط احمدی، در چند هفته اخیر با حواشی مختلفی رو‌به‌رود بود؛ از تاخیر یک هفته‌ای در زمان پخش تا تغییر یک باره شبکه پخش‌کننده.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، سریال «همسایه ها» به کارگردانی مهران غفوریان و تهیه کنندگی علیرضا سبط احمدی قرار بود از 13 آذر به روی آنتن شبکه دو سیما برود؛ زمانی که بنا به درخواست تهیه کننده سریال با یک هفته تاخیر آغاز شد، سبط احمدی در مصاحبه ای با خبرنگار ما درباره دلیل تاخیر یک هفته ای در پخش سریال گفت: دوشنبه 8 آذر ماه از مسئولان این شبکه درخواست کردم که پخش سریال را یک هفته به تعویق بیندازند تا گروه در آرامش بیشتری به کار خود بپردازند.

وی ادامه داد: ما فیلمبرداری سریال را در 28 صفر تعطیل کردیم و از آنجایی که سریال یک ماه از زمان برنامه ریزی تولید عقب ماند، درخواست تعویق در زمان پخش را داشتیم. به عبارت دیگر به خاطر تغییر کارگردان و مختصات فیلمنامه یک ماه از تولید عقب افتادیم و همچنین تغییراتی که در فیلمنامه و شخصیت های سریال رخ داد، باعث شد تا عملا 5 قسمت اولیه سریال که توسط آرش معیریان کارگردانی شده بود، قابلیت استفاده در کلیت سریال را نداشته باشد و مجبور شدیم که تمام سریال را از ابتدا تولید کنیم و همین باعث شد که یک ماه در روند تولید عقب بیفتیم.

با روی آنتن رفتن «همسایه ها» از شبکه دو اتفاق عجیبی برای آن رخ داد؛ به گونه ای که بعد از گذشت پخش 5 قسمت از آن، شبکه پخش کننده سریال به یک باره تغییر کرد و قرار شد بعد از این سریال از شبکه نسیم به روی آنتن برود؛ اتفاقی که تا به حال در رسانه ملی سابقه نداشته است.

علیرضا سبط احمدی درباره دلیل تغییر شبکه پخش کننده سریال در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بهتر است این مسئله را از مسئولان شبکه دو سیما سوال کنید، البته باید این مسئله را هم بگویم که شبکه نسیم از شنبه 27 آذر ماه «همسایه ها» را از قسمت اول پخش خواهد کرد و پخش آن در طول هفته ادامه دارد.

وی درباره روند تولید «همسایه ها» اظهار داشت: تا به امروز حدود 70 درصد از تولید سریال را انجام داده ایم و مابقی تولید نیز در زمان پخش سریال انجام خواهد شد.

تهیه کننده «همسایه ها» خاطر نشان کرد: تا آخر دی ماه هم پخش و هم تولید سریال به پایان خواهد رسید.

گفتنی است، جواد رضویان، مهران غفوریان، بهاره رهنما، سیروس گرجستانی، اصغر سمسارزاده، شهین تسلیمی، حسین سلیمانی، سپند امیرسلیمانی، نعیمه نظام دوست، سمانه پاکدل، پوراندخت مهیمن و آذین رئوف بازیگران اصلی سریال هستند .

ارسال نظر: