ثبت نام بن کارت اساتید و هیئت علمی بعد از سوم اردیبهشت/ سهیمه‌بندی برای بن‌کارت‌های دانشجویی

کدخبر: 2094961

امیرزاده، سخنگوی سی‌امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، جزییات دریافت بن کارت‌های این نمایشگاه را تشریح کرد.

امیرزاده، سخنگوی سی‌امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در گفتگو با « نسیم آنلاین »، درباره ثبت نام بن کارت های دانشجویی گفت: امسال ثبت نام فقط از طریق سایت bon.tibf.ir انجام می گیرد؛ از روز 31 فروردین ماه کار آغاز شده است.

وی افزود: دانشجویان در هنگام ثبت نام باید کد ملی را بزنند و هم شعبه ای را که می خواهند کارت را دریافت کنند انتخاب کنند.

سخنگوی سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران افزود: بن ها با یک سهیمه بندی منطقه ای پرداخت می شود و براساس تعداد دانشجویانی که آن استان و یا شهر دارد این سهیمه تعلق می گیرد.

امیرزاده افزود: بن کتاب اختصاص یافته برای هر دانش آموز 50هزار تومان است که 60درصد آن معادل 30هزار تومان توسط معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و 40 درصد آن معادل 20هزار تومان توسط دانش آموز پرداخت می شود.

وی تاکید کرد: برای دانشجویان این سقف 100 هزار تومان که 60 درصد ان معادل 60 هزار تومان را دانشجویان و بقیه را ارشاد پرداخت می کند.

وی گفت: مبلغ موجود برای بن کارت های اساتید، اعضای هیات علمی و مدرسان حوزه: موجودی کارت‌ها 2،500،000 هزار ریال است که 750،000 هزار ریال آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی و 1750،000 ریال آن نیز توسط شخص دریافت کننده کارت به صورت آنلاین پرداخت می‌شود.

امیرزاده ادامه داد: بعد از پالایش دانشجویان ثبت نام اساتید شروع می شود، پیش بینی ما برای این ثبت انم از سوم اردیبهشت به بعد است.

ارسال نظر: