دهم شهریور؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم و عکس بیطار

کدخبر: 2110228

دهم شهریور آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی فیلم و عکس بیطار تعیین شده است.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی فیلم و عکس بیطار اعلام شد.

دهم شهریور آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی فیلم و عکس بیطار تعیین شده است.

ستاد این رویداد سینمایی از فیلمسازان، تهیه کنندگان و موسسه ها و مراکز تولید فیلم تقاضا کرد تا تاریخ مذکور، آثارشان را به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، خیابان ولی عصر (عج)، ابتدای خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی و سازمان دامپزشکی کشور ارسال نمایند.

جشنواره بیطار در بخش های مختلف شامل مسابقه فیلم کوتاه، آثار مستند، آثار مردمی (فیلم های تهیه شده از طریق تلفن های همراه و دوربین های خانگی)، مسابقه عکس اعم از تک عکس و مجموعه عکس و بخش های جنبی، بخش آثار بین الملل به صورت غیررقابتی، بزرگداشت، نمایشگاه عکس، نشست ها و ورک شاپ های تخصصی و موضوعی و ... در نظر گرفته شده است.

این رویداد هنری، از سوی سازمان دامپزشکی کشور با همکاری سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان صدا و سیما و سازمان سینمایی حوزه هنری به منظور فرهنگ سازی مصرف بهینه، ارتقای سطح بینش و نگرش جامعه نسبت به ارزش مادی و معنوی و دستیابی به آثار فاخر تصویری برنامه ریزی شده است.

خاطرنشان می شود؛ نخستین جشنواره فیلم و عکس بیطار 14 تا 17 مهر به دبیری ناصر باکیده در تهران و همزمان در چند استان کشور برگزار می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: