راه‌اندازی مجمع قرآنیان در دانشگاه‌های علوم پزشکی

کدخبر: 2117973

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت از ابلاغ تشکیل مجمع قرآنیان به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برای استفاده از تجربیات پیشکسوتان قرآنی جامعه پزشکی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، محمد مهدی بحرالعلوم، با بیان اینکه جامعه پزشکی کشور اعم از دانشجویان، کارکنان و اساتید بیشترین فعال قرآنی در میان گروه‌های دیگر را دارد، اظهار کرد: این افراد شناسایی شده و از کسانی که در جشنواره‌های وزارت بهداشت حضور پیدا می‌کنند و فعالیت دارند آمارهای ثبتی دقیقی داریم.

وی افزود: برخی از پیشکسوتان قرآنی پزشکی نیز شناسایی شده و با برخی از آنان نیز از طریق فرهنگستان علوم پزشکی در ارتباط هستیم ضمن اینکه در نمایشگاه قرآن امسال نیز سعی شد از برخی چهره‌های به نام در این عرصه تجلیل کنیم.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: اگرچه بسیاری از این افراد شناسایی شده‌اند اما هنوز آمار دقیقی از این افراد نداریم و در تلاش هستیم که بتوانیم آمار دقیقی از تمامی افرادی عضو جامعه پزشکی بوده و همزمان فعال قرآنی هستند شناسایی کنیم.

وی عنوان کرد: در جشنواره‌های خود سعی داریم تا جایی که می‌توانیم از وجود این افراد در سمت‌های مختلف به عنوان مدعو ویژه، استاد راهنما و داور بهره گیریم و از این به بعد هم این کار را انجام خواهیم داد.

وی اعلام کرد: ما به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ کرده‌ایم که مجمع قرآنیان را در دانشگاه‌های خود تشکیل دهند و افراد پیشکسوت جامعه پزشکی را جذب و به صورت اتاق فکر فعال نظریه پردازی کرده و راهگشا باشند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: