همتی خبر داد

تصویب کلیات طرح ساماندهی اهداء در مراکز ناباروری در نشست کمیسیون بهداشت

کدخبر: 2121705

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به تصویب کلیات طرح ساماندهی اهداء در مراکز ناباروری در نشست کمیسیون، گفت: مقرر شد در ابعاد حقوقی، شرعی و قانونی کارشناسی صورت گیرد و در جزئیات لحاظ شود.

احمد همتی نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به بررسی طرح ساماندهی اهداء در مراکز ناباروری در نشست عصر امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: کلیات این طرح به تصویب اعضای کمیسیون رسید اما مقرر شد در ابعاد حقوقی، شرعی و قانونی کارشناسی صورت گیرد و در جزئیات لحاظ شود.

وی بررسی طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده را دستور کار دیگر جلسه امروز کمیسیون بهداشت عنوان کرد و افزود: تصمیم اعضای کمیسیون بر این شد که کمیته های تخصصی، کارشناسی های لازم را درباره این طرح انجام دهند و نتایج را به کمیسیون ارائه کنند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در بخش سوم نشست امروز کمیسیون نیز که مربوط به نظارت بر اجرای برنامه ششم توسعه بود تصمیم بر آن شد که کارگروهی تخصصی تشکیل شود و در چند محور اصلی بررسی کنیم که آیا آئین نامه های اجرایی برنامه ششم در حوزه سلامت تدوین شده است؟

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: