رئیس انجمن بیهوشی و مراقبت‌های ویژه ایران خبر داد:

ساخت مدرسه در کرمانشاه به همت انجمن بیهوشی

کدخبر: 2137425

سلیمی از ساخت یک مدرسه در کرمانشاه به همت انجمن بیهوشی خبر داد و گفت: قسمت عمده هزینه ساخت این مدرسه از محل درآمد برگزاری سیزدهمین کنگره بین المللی آنستزیولوژی خواهد بود.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ علیرضا سليمی رئیس انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه ایران با اشاره به وقوع حادثه ناگوار زلزله کرمانشاه و غرب کشور اظهار کرد: انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه ایران ضمن ابراز تسلیت و همدری با هموطنان صدمه ديده در این زمین لرزه تلاش کرده اقدامات لازم را جهت کمک به حادثه دیدگان انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای وقوع زمین لرزه تا چند روز پس از آن همه مردم و دستگاه های کشور تلاش کردند که از آلام حادثه دیدگان بکاهند، افزود: جمع زیادی از متخصصان بیهوشی نیز در همين راستا پس از وقوع حادثه اعلام آمادگی کردند تا به مناطق زلزله زده اعزام شوند.

رئیس انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه ایران ادامه داد: با انتقال تعدادی از مصدومان بد حال به تهران و ساير شهرها متخصصان بیهوشی نهايت تلاش خود را جهت حضور و پوشش شبانه روزی بر بالين اين افراد کرده اند.

حادثه دیدگان زلزله به حمایت های بلند مدت نیاز دارند

سلیمی با اشاره به اینکه در هفته های ابتدایی موج احساسی برای کمک به حادثه دیدان شکل می گیرد و پس از مدتی این موضوع کم رنگ خواهد شد، عنوان کرد: حادثه دیدگان نیاز به حمایت های بلند مدت نیز داشته و ارائه خدمات آموزشی و رفاهی به حادثه دیدگان به ویژه طی ماه های آینده حائز اهمیت است.

وی از ساخت مدرسه در کرمانشاه به همت انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه ایران خبر داد و اعلام کرد: با استفاده از درآمد اين کنگره و نيز منابع دیگر انجمن مصمم هستيم تا يک مدرسه در اين منطقه بسازيم.

رئیس انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه ایران با اشاره به اینکه حدود ۴۴ مدرسه در زمین لرزه کرمانشاه تخریب شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با این گام بسيار کوچک بتوانیم ذره اي از كوه مشكلات اين هموطنان بكاهيم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: