آخرین فرصت کمیته انضباطی به نفت مسجد سلیمان

کدخبر: 2246400

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان برای آخرین بار با مجوز موقت کمیته انضباطی می‌تواند از بازیکنان جدید خود در لیگ برتر استفاده کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ طبق اعلام کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ، تیم نفت مسجد سلیمان با ۸۰۰ میلیون بدهی قطعی، بدهکارترین تیم هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر است که در ۲ هفته اول این مسابقات بدون پرداخت این بدهی ها و تنها با دریافت مجوز موقت از کمیته مذکور توانست از بازیکنان جدید خود برابر تراکتورسازی و پارس جنوبی جم استفاده کند.

فدراسیون فوتبال در هفته اخیر به نفتی ها اعلام کرد به دلیل پرداخت نشدن بدهی های مربوط به پرونده های موجود در کمیته تعیین وضعیت نمی تواند از بازیکنان جدید خود در بازی هفته سوم مقابل فولاد استفاده کند.

البته با نامه نگاری استاندار خوزستان ، نماینده مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان این شهر در نهایت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شب گذشته برای سومین بار مجوز حضور بازیکنان جدید نفت را در لیگ برتر صادر کرد تا عبدالله ویسی با دغدغه کمتری به مصاف دستیار قدیمی خود برود.

فریبرز محمودزاده، رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تائید این خبر تصریح کرد:کمیته انضباطی به تیم نفت مسحد سلیمان مجوز داد تا در بازی با فولاد هم از بازیکنان جدید خود استفاده کند، اما در نامه این کمیته به صراحت قید شده است دیگر به هیچ وجه این مجوز قابل تمدید نیست.

او در پایان خاطرنشان کرد: تیم نفت مسجد سلیمان برای هفته چهارم لیگ برتر باید مشکلات خود را حل کند در غیر این صورت از بازی با پرسپولیس نمی تواند از بازیکنان جدید خود بهره بگیرد.

دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و فولاد از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید : محمودزاده: مجوز حضور بازیکنان جدیدتفت مسجد سلیمان مقابل فولاد صادر نشده است

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: