همزمان با عید قربان

عروسک‌ها راهی بوستان آب و آتش می‌شوند/شعار عروسک‌ها صلح و دوستی است

کدخبر: 2252287

همزمان با عید قربان و آغاز برپایی هفدهمین جشنواره تئاتر عروسکی، عروسک‌های جشنواره راهی شادپیمایی بوستان آب و آتش می‌شوند.

به گزارش خبرنگار تئاتر فارس، شادپیمایی عروسک‌های هفدهمین جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک همزمان با آغاز جشنواره (31 مرداد ماه) از ساعت 17 تا 20 در بوستان آب و آتش (مجموعه گردشگری عباس آباد) حضور خواهند داشت.

آرش مصطفی کارگردان مراسم شادپیمایی است و از جمله عروسک‌هایی هم که در این شادپیمایی حضور دارند می‌توان به عروسک‌های غول پیکر ، عروسک‌های اقوام و مناطق، تلویزیونی و نمایشی هستند یکی از شعار جشنواره نیز حضور کودکان با عروسک‌هایشان است بنابراین مردم نیز در این شادپیمایی با عروسک‌های خودشان حضور پیدا می‌کنند.

در این مراسم هنرمندان عروسکی چون مرضیه برومند، دبیر جشنواره تئاتر عروسکی، احترام برومند، ایرج طهماسب و ... حضور خواهند داشت.

پیش از این قرار بود که این شادپیمایی چون سال‌های قبل در مقابل تئاتر شهر انجام شود اما به دلائل مختلفی چون هماهنگ نشدن امنیت پارک از میدان ولیعصر تا تئاتر شهر و غرفه‌های مختلفی که روبه روی تئاتر شهر به تخریب فضای اطراف آنجا دست زده‌اند، امکان پذیر نشد.

جشن عروسک‌ها با شعارهایی چون «احترام به طبیعت، صلح و دوستی برای جهانیان» و «کودکان مراقب محیط زیست‌اند»، «پیام عروسک‌ها، صلح و دوستی برای دنیا ـ دست در دست هم برای فردای بهتر»، «بگو عروسک از باغ و گلشن/ با من بگو تو از صبح روشن، عروسک‌ها از هر رنگ و نژادی می‌خوانند با هم سرود شادی»، «قهر و دروغ و زشتی و کینه/ از هیچ عروسکی کسی نمی‌بینه»، «طبیعت پاک حق کودکان است» و ... همراه خواهد بود.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: