بخش اندکی از رودخانه‌های خوزستان لایروبی شده‌اند

کدخبر: 2337957

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: با توجه به آغاز فصل بارندگی در سال جاری تنها بخش اندکی از رودخانه‌های خوزستان لایروبی شدند و کار نصب سیل‌بندها نیز در مرحله تهیه وسایل است.

جواد کاظم‌نسب نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده در اهواز گفت: در آ‌ستانه آغاز فصل بارندگی در سال جاری وزارت نیرو از یک هفته قبل کار نصب سیل‌بندها را به ویژه در کرخه و دز آغاز کرده است.

وی افزود: نصب سیل‌بندها در مرحله تهیه وسایل و فراهم آوردن امور است که لازم است وزارت نیرو همه بیشتری برای نصب سیل‌بندها داشته باشد و ما شاهد تسریع در این کار باشیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس اظهار داشت: در رابطه با لایروبی رودخانه‌ها نیز تنها بخش محدودی از رودخانه کارون تاکنون لایروبی شده و ما بقی بخش‌های رودخانه‌های کرخه، دز و کارون هنوز لایروبی نشده است.

کاظم‌نسب خاطرنشان کرد:‌در رابطه با خسارات پرداخت شده به کشاورزان بخشی از کشاورزان خسارت دیده از سیل با وجود تکمیل پرونده هنوز نتوانستند در سامانه اطلاعاتشان را ثبت کنند و من با مسئولین مربوطه مذاکراتی را داشته ‌ام تا سامانه سجاد به مدت 4 روز برای ثبت‌نام این کشاورزان باز شود.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: