رئوفیان: عضویت "محسن رضایی" در جبهه ایستادگی به دلیل حضورش در سپاه موضوعیتی ندارد

کدخبر: 1020725

دبیر حزب ایران زمین در گفتگو با «نسیم» گفت: کسانی که در فضای نظامی فعالیت‌ می‌کنند قاعدتاً در نهادهای سیاسی و احزاب حضور نخواهند داشت

ابولقاسم رئوفیان دبیر حزب ایران زمین در گفتگو با «نسیم» در پی انتشار خبر جدایی "محسن رضایی" از جبهه ایستادگی گفت: ایشان از قبل هم بارها عنوان کرده بودند که از ابتدا هم عضو نبودند، به دلیل اقتضائات کنونی و حضور فعال وی در سپاه طبیعی است که دیگر حضورشان در این نهاد سیاسی مثل گذشته نخواهد بود، و ایشان قادر به ادامه حضور نیستند.

وی ادامه داد: با توجه به حضورچهره مطرحی چون محسن رضایی در سپاه که مایه نگرانی دشمنان ما و مایه امیدواری مردم عزیز ما و حتی کشورهای همسایه و ملت‌های تحت ستم است، ادامه حضور وی در جبهه موضوعیت پیدا نمی‌کند.

رئوفیان تصریح کرد: معمولاً کسانی که در فضای نظامی فعالیت‌ می‌کنند قاعدتاً در نهادهای سیاسی احزاب و گروه‌ها حضور نخواهند داشت، اما با این حال جبهه ایستادگی با حضور احزاب عضو خود و برخی شخصیت‌های حقیقی فعالیت‌ خود را خواهد داشت.

عضو جبهه ایستادگی با اشاره به تحرکات تشکل متبوعش با توجه به نزدیکی ایان انتخابات اظهار داشت: متأسفانه اگر چه برای اقدام در مورد انتختابات کمی دیر شده اما این بدان معنی نیست که جبهه ایستادگی فعالیتی را نداشته باشد، جلساتی جبهه برای برنامه‌ریزی جدید و حضور جدی در عرصه انتخابات‌های پیش رو در واقع تشکیل می‌شود و به زودی هم برنامه‌هایش اعلام خواهد شد.

دبیرحزب ایران زمین با بیان اینکه جبهه ایستادگی اسلامی از پیوستن احزاب و گروه‌های سیاسی همفکر استقبال می‌کند ادامه داد: حضور احزاب و گروه‌هایی که اشتراکاتی به لحاظ رویکردهای سیاسی دارند برای وحدت بین اصولگرایان بسیار مفید خواهد بود و ما نیز از این امر استقبال میکنیم.

وی در خصوص برنامه‌های این جبهه افزود: امکان افزایش تعداد اعضای عضو جبهه وجود دارد و همینطور در تصمیمات جدیدی که اتخاذ خواهد شد به زودی مسئولین کمیته‌ها انتخاب خواهند شد و ممکن است در این خصوص تغییراتی پدید بیاید.

رئوفیان در پایان خاطرنشان کرد: دور جدید جلسات جبهه ایستادگی و فعالیت‌های آن شروع خواهد شدو برای آن برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری خواهد شد ، جلسات معمول ما هفته‌ای یک بار هست ولی با توجه به اقتضائات و ضرورت‌ها جلسات فوق‌العاده‌ای هم جبهه خواهد داشت.

ارسال نظر: