حبیبی: آرزوی ما تشکیل هرچه زودتر شورای هماهنگی اصولگرایان است

کدخبر: 1020739

دبیرکل حزب موتلفه در گفتگو با «نسیم» افزود: امیدواریم شورای هماهنگی اصولگرایان تشکیل و لیست نهایی انتخاباتی اصولگرایان از طرف آنها تعیین شود/ دیدار با شخصیت‌های مختلف انقلاب در دستور کار دائمی ما قرار دارد

محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب موتلفه در گفتگو با «نسیم» با بیان اینکه محوریت روحانیت شاخص اکنون همان کسانی هستند که در این حوزه قبل و بعد از انقلاب پشت سر امام و رهبری بودند گفت: آنها در دوران‌های مخلفه امتحان‌های زیادی را پس دادند ، این حضرات اگر خودشان بپذیرند که محوریت اصولگرایان را داشته باشند ما با کمال میل استقبال می‌کنیم اما اینکه آنها چنین تصمیم داشته باشند و یا نداشته باشند ما حق تعیین تکلیف برای آنها را نداریم.

وی در خصوص جلسات بین سه تشکل ایثارگران، مؤتلفه و پایداری اطهار داشت: خوشبختانه برگزاری این جلسات خیلی خوبی بوده و ان شاء الله ادامه خواهد داشت تا منجر به تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان شود.

حبیبی افزود: دیدار با شخصیت‌های مختلف انقلاب برای ایجاد وحدت هرجه بیشتر بین اصولگرایان در دستور کار دائمی ما قرار دارد اما اینکه الآن برای یک دیدار برنامه ریزی شده قرار گذاشته شده باشد نیست.

دبیرکل حزب موتلفه در خصوص ارائه لیست مشترک برای حضور در انتخابات اظهار داشت: سه تشکل موتلفه، ایثارگران و پایداری به هیچ وجه قصد دادن لیست مشترک برای انتخابات را ندارند.

وی خاطرنشان کرد: لیست نهایتاً بایستی از طرف شورای اصولگرایانی که ما آرزوی تشکیل آن را داریم داده شود، متأسفانه فعلاً چیزی به اسم شورای هماهنگی اصولگرایان تشکیل نشده ولی مسیر ما این است که چنین شورایی ان شاء الله در آینده تشکیل شود.

ارسال نظر: