روحانی در زنجان:

نمی‌خواهیم دوباره ایران تحریم شود/ ما حصر ایران را نمی پذیریم/ ما پای صندوق می‌رویم تا حصر را بشکنیم

کدخبر: 2097440

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: نمی‌خواهیم دوباره ایران تحریم شود، نمی‌خواهیم در بانک‌ها را ببندید و در صرافی‌ها را باز کنید.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حسن روحانی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جمع هواداران خود در سالن انقلاب زنجان گفت:

- استان زنجان پایتخت شور و شعور حسینی و سرزمین غواصان دریادل است.

- زنجان، استان تصمیم ساز 29 اردیبهشت است.

- برای یک تصمیم بزرگ ملی آماده شده ایم و باید بین دو راه تصمیم بگیریم؛ یا به سمت قله و اهتزار پرچم ایران برویم یا به سمت دره و از دست دادن عزت ملی.

- مردم ایران راه قله را انتخاب خواهد کرد.

- می گفتند شبکه های مجازی باید فیلتر شود، اتوبانها را باز بگذارید و قانون را به مردم بیاموزید.

فضای مجازی مثل فضای مجازی است، بخاطر تخلف یک راننده نمی شود خیابانها را بست.

- دو چیز را همه بدانند؛ صاحب کشور ملت ایران است و باید به جوانان و دختران اعتماد کرد.

- مردم دین را بهتر قبول دارند.

- جوانان ما به خدا و آخرت باور دارند، شما اگر باور ندارید تاسوعا بیایید زنجان.

- پاسدار عفت ما بانوان و جوانان با غیرت ما هستند.

- نروید در روستاها و به مردم دروغ بگویید، با اتوبوس مردم را جمع نکنید، در پادگان ناهار چرب ندهید، همه دنیا که همین سه چهار روز نیست.

- اخلاق کجا رفت؟ صداقت کجا رفت؟ مگر رهبر معظم انقلاب نفرمود مرّ قانون؟ قانون کجا رفت؟ مگر رهبر معظم انقلاب نفرمود حق الناس؟ حق الناس کجا رفت؟

- صداوسیمایی که همه کارمندانش خوب و زحمتکشند و آنها را دوست داریم، گرفتار یک باند سیاسی شده اند.

- نمی خواهم از شورای نگهبان درخواست کنم که نظارت کنند، جوانها شما نظارت کنید.

- 4 سال به روحانی توهین کردید، اشکالی ندارد، چرا به معلمان کشور توهین می کنید؟

- چرا به دروغ می گویید در مدارس ما ضد عفت و حجاب به بچه ها درس می دهند؟ شرم کجا رفت؟ خجالت کجا رفت؟

- چرا به روستاها می روید و به روستاییان شریف ما می گویید به روحانی رای ندهید چون یارانه شما قطع می شود؟ چرا دروغ می گویید؟

- نمی توانیم یک کشور عظیم 80 میلیونی را با نذر و صدقه اداره کنیم، نمی توانیم بعد از این همه تجربه به 4 سال قبل برگردیم.

- نمی خواهیم دوباره ایران تحریم شود، نمی خواهیم در بانک ها را ببندید و در صرافی ها را باز کنید.

- می خواهیم روی کشتی هایمان پرچم ایران باشد نه پرچم یک جزیره کوچک، نمی خواهیم پتروشیمی تولید کنیم و اجازه صادرات نداشته باشیم، می خواهیم بازار دنیا را تصرف کنیم.

- افتخار ما این است که کشور ما اسلامی است، کشور ما حسینی است، بخاطر انتخابات حاضر شدید دین و اخلاقتان را بفروشید؟ بخاطر انتخابات حاضر شدید سیاهنمایی کنید؟

- 306 میلیون یورو بعنوان منبع مالی پتروشیمی زنجان تامین کردیم. کشاورزی مدرن در زنجان را ادامه خواهیم داد.

- آیا وضع بهداشت و درمان مردم بهتر نشده است؟ آیا همه مردم ایران تحت پوشش بیمه درمانی قرار نگرفته اند؟

- بخاطر رای می خواهید محرومان جامعه را تحقیر کنید؟ ما رای را برای کشور و ملت و اسلام و معنویت مردم می خواهیم. شما ظاهرا کشور و مردم و دین را برای رای می خواهید. دوران خرافات پایان یافته است.

- روحانی می گوید پول گندم را به جای کشاورز برزیلی، به کشاورز زنجانی بدهیم. روحانی می گوید به جای 150 میلیارد سال 92، در سال 95، 600 میلیارد تومان به کشاورز بدهیم.

- ما چهار سال پیش تصمیم گرفتیم به جهانیان بگوییم مردم ایران مردم خشونت و افراط نیستند. مردم ایران مردم صلح و برادری و همزیستی مسالمت آمیزند.

- ما چهارسال پیش با هم تصمیم گرفتیم دروازه های کشور را نبندیم، در را باز کنیم، گردشگران به داخل کشور بیایند. افتخار معماری ایران، گنبد سلطانیه را ببینند. گردشگران بیایند در اینجا شور و شعور حسینی را ببینند.

- می گویند می خواهیم برای جوانان اشتغال درست کنیم. شما 8 سال کشور دستتان بود، همانها هم امروز دورتان هستند. در آن 8 سال چند شغل درست کردید؟ در آن 8 سال، اشتغال 860 هزار خانم را از بین بردید.

- ما برجام را برای فضای آرام و محیط زیست انجام دادیم. ای مردم همه آذربایجان؛ ترک های غیور ایران؛ بدانید اگر دولت یازدهم نبود، اگر دریاچه ارومیه خشک شده بود، گرد و غبار و نمک تمام این منطقه را فرا می گرفت.

- آقای صداوسیما، تو که از دولت بلد نیستی تعریف کنی، لااقل دریاچه ارومیه را بگو.

- صاحب این کشور ملت ایران است. با رای مردم ایران، تمام مسئولین کشور مشروعیت پیدا می کنند.

- به جوانان ما اعتماد کنید. اینها بهتر از شما دین را قبول دارند. در همه نظرسنجی ها دیدیم بالای 98 درصد جوانان ما به خدا و آخرت معتقدند. اگر قبول ندارید تاسوعا بیایید زنجان. چرا به جوانهای ما توهین می کنید؟ چرا به دختران ما توهین می کنید؟

- پاسدار عفت ما زنان ما هستند، نه شما! پاسدار عفت ما جوانان غیور ما هستند نه شما!

- چنان باند اینترنتی بوجود خواهیم آورد که هر کدام از شما یک صداوسیما باشید. می‌گویند فضای مجازی را باید فیلتر کنیم. مگر می‌شود به خاطر تخلف یک نفر خیابان‌های شهر و بزرگراه‌های کشور را بست؟

- جوانان عزیز، زنان و مردان، راه چاره و گشایش برای رسیدن به قله آن است که جمعه همه پای صندوق آرا برویم. رای اولی ها، از شما می خواهیم پای صندوق بروید.

- من می دانم که شما به من چه می گویید؛ شما به من می گویید چرا کلیدت بعضی از درها را باز نکرد. با رایتان به روحانی قدرت بازو بدهید.

- من قبول دارم قدرت ما از اقتصاد ماست، از سیاست ماست، از نیروهای مسلح ماست. اما قدرت واقعی برای جوانان عزیز است. اگر دشمنان ما می ترسند، از این جوانها می ترسند.

- از بعضی ها می خواهم فقط دوروبر خودتان و مسجد خودتان و شب احیا و عاشورای خودتان را نبینید. همه جوانهای ما اهل احیا و دعا هستند.

- چرا فقط خودتان را انقلابی می دانید؟ انقلاب برای همه جوانان است. نظام اسلامی برای همه جوانان ایران است.

- ما پای صندوق می رویم تا حصر را بشکنیم. آنهایی که می خواهند قدرت در انحصار یک گروه خاص باشد، ما می گوییم که قدرت ایران تعلق به همه ملت ایران دارد. ما حصر قدرت را در کشور نمی پذیریم.

- ما حصر ایران را نمی پذیریم. ما تحریم ایران را نمی پذیریم. زندگی و دین و دنیای ما با حضور در صحنه و مشارکت در همه صحنه های اجتماعی گره خورده. همه پای صندوق آرا برویم.

- بر آزادی سلام، بر اعتدال سلام، بر اصلاحات سلام، بر اصولگرایی معتدل سلام، بر امید ملت ایران سلام، بر پیشرفت ایران سلام، بر رسیدن به همه قله ها سلام.

بر بد اخلاقی می گوییم نه، بر دروغ می گوییم نه، بر تخریب می گوییم نه، بر تبعیض بین اقوام می گوییم، تبعیض بین مرد و زن می گوییم نه، بر جدا کردن جوانان می گوییم نه، بر شکستن وحدت ملی می گوییم نه.

- دوباره ایران، دوباره اسلام، دوباره اعتدال، دوباره امید.

ارسال نظر: