بیمه تایم چه‌طور به ما کمک می‌کند تا بهترین بیمه ‌نامه را بخریم؟

کدخبر: 2376561

خرید بیمه نامه برای اتومبیل، بیمه های درمانی، بیمه نامه حوادث، بیمه های مسافرتی و .... با توجه به پوشش هایی که دارد به عنوان یک ضروریت بیمه شناخته می شود. شرکت های بیمه نیز برای ارائه خدمات بهتر پوشش های اضافی متنوعی را در همه رشته های بیمه ارائه می کنند. به خاطر این موضوع انتخاب شرکت بیمه مناسب که زمان خسارت پوشش مناسبی را داشته باشید شاید یکی از سخترین کارها باشد.

حال با توجه به شلوغی امور روزانه و سخت شدن رفت و آمد استفاده از خدمات آنلاین یکی از مزایای خرید و خسارت در همه انواع بیمه نامه ها می باشد.

خرید آنلاین بیمه از بیمه تایم یکی از راحترین روش های خرید انواع بیمه نامه می باشد. این که بیمه تایم کیست و چگونه مار را در خرید و خسارت می توانید استفاده کنید موضوعی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

جهت خرید و مقایسه بیمه نامه موردنظر خود می توانید طبق آدرس زیر وارد وب سایت ازکی شده و در کوتاه ترین زمان، به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید:

https://bimetime.com/

بیمه تایم چیست؟

بیمه تایم سامانه آنلاین انواع بیمه نامه می باشد که متعلق به کارگزاری رسمی بیمه مرکزی است که این کمک را به شما می دهد که می توانید به‌راحتی انواع شرکت‌های بیمه را باهم مقایسه کنید و با بررسی حق بیمه‌ها و پوشش‌های مختلف بهترین بیمه‌نامه را برای خودتان انتخاب و به‌صورت آنلاین خرید کنید. خرید بیمه نامه ثالث ، بمیه مسافرتی ، بیمه مسئولیت (بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان، بیمه مسئولیت پزشکان )اگر در زمان ساعت کاری باشد در همان روز صادر می شود مگر مواردی کمه نیاز به بازدید داشته باشد. همچنین علاوه بر امکان مقایسه قیمت و شرایط محصولات بیمه‌ای مختلف، سامانه بیمه تایم، پیگیری پرداخت خسارت آنلاین را هم برای کاربران خود ممکن می‌کند.

هدف بیمه تایم ارائه انواع خدمات بیمه ای از همه شرکت های بیمه می باشد. قرار است کاملا انواع خدمات شرکت‌های بیمه مختلف را در بی‌طرفی کامل به مشتری‌ها معرفی و به آن‌ها در تصمیم‌گیری برای خرید بیمه‌نامه مناسب نیازشان کمک کند.

بیمه تایم چگونه فعالیت می کند؟

بیمه تایم در واقع کارگزاری رسمی بیمه مرکزی است که که امکان مقایسه آسان و انتخاب از بین شرکت‌های مختلف بیمه را به صورت بی طرف به شما می‌دهد.

 به زبان ساده، سامانه بیمه تایم به کاربران خود این امکان را می‌دهد که فقط با یک کلیک قیمت بیمه‌نامه مورد نظر خود را دریافت کنند و قبل از انتخاب و خرید هم محصولات یکسان بیمه‌ای از شرکت‌های مختلف بیمه را با هم مقایسه کنند. به‌این ترتیب، شما مجبور نیستید تا مدام وب‌سایت شرکت‌های بیمه مختلف را به‌صورت جداگانه جستجو و زمان زیادی را برای پیدا کردن بهترین بیمه‌گذار صرف کنید. یعنی با بیمه تایم می‌توانید به‌سرعت قیمت‌ها و سیاست‌های بیمه‌ای شرکت‌های مختلف را مقایسه کنید و بعد از بررسی دقیق حق بیمه، شرایط و ضوابط، مزایای ارائه شده، پوشش و غیره بیمه‌نامه‌ها با به‌روزترین اطلاعات شرکت‌های بیمه، خرید بیمه انتخابی‌تان را  به‌صورت آنلاین و از هر کجا ثبت کنید.

جالب است که بدانید سراسر دنیا تمامی شرکت های بیمه به صورت تجمیع و مقایسه ای ارائه می شوند. روش های آنلاین مقایسه قیمت از سریع ترین روش ها برای خرید و مقایسه انواع بیمه نامه می باشد

مزایا و امکاناتی که بیمه تایم برای کاربران فراهم می‌کند به چه صورت می باشد؟

اگر شما به اینترنت دسترسی دارید به راحتی می توانید از طریق انواع مرورگر ها از خدمات خرید آنلاین بیمه از بیمه تایم استفاه کنید و نیازی به داشتن برنامه خاصی برای این خرید نیست. خدمات مشاوره تخصصی قبل از خرید و زمان خسارت در همه رشته های بیمه ای از قبیل خرید آنلاین بیمه ثالث ، بیمه بدنه و بیمه عمر و ... انجام می شود. فقط کافی است درخواست خریدتان را در سامانه بیمه تایم ثبت نمایید. و یا از طریق تماس تلفنی با شماره 02188243828 از همه خدمات بیمه تایم استفاده نمایید.

 

خرید بیمه از بیمه تایم چه منافعی دارد؟

بیمه تایم متعلق به شرکت خاصی نیست و توصیه ای که برای خرید انواع بیمه نامه می نماید به به صورت بی طرف بوده و به بهترین نحو ممکن می باشد. استفاده از تخفیفات انواع بیمه نامه در زمان خرید می تواند از جمله گزینه های مفید در خرید انواع بیمه نامه از شرکت های بیمه باشد.

 

ارسال نظر: