5 کاربرد چراغ چمنی مدرن+ معرفی 4 محصول چمنی

کدخبر: 2379451

چراغ های روشنایی فضای بیرون با ارتفاع کوتاه مناسب برای فضاهای چمنی ، مسیر ها و ... با نام چراغ چمنی شناخته می شوند که کاربرد گسترده ای در شهرسازی و زیباسازی محیط های باغی و ویلایی پیدا کرده اند . چراغ های سبک مدرن معمولا از تکنولوژی جدید ال ای دی بهره میبرند. در اینجا چند محصول مدرن را با مشخصات مشاهده میکنید.

به نقل از شهرداری اصفهان ، چراغ های چمنی و روشنایی ها جزو ملزومات نورپردازی شهری هستند که با نورپردازی مناسب می توان در نشان دادن حریم عمومی؛ایجاد امنیت؛آسایش و جذابیت محیط شهری نقش بسزایی را ایفا کرد.

چراغ چمنی مدرن

چراغ چمنی مدرن به چه سبکی گفته می‌شود؟

چراغ چمنی مدرن یک سبک ساده و کاربردی از نورپردازی است که معمولا با اکثر محیط ها تناسب پیدا میکند.

معمولا در سبک مدرن چراغ چمنی شما هیچ گونه تزیینات اضافی؛ نقش و نگار نمیبینید. دقیقا این سبک مخالف سبک کلاسیک می باشد.

استفاده از خطوط مستقیم و چند ضلعی ، طراحی های ساده ، رنگ های خنثی از ویژگی های سبک مدرن می باشند.

در این سبک برخلاف سبک کلاسیک از گل و مرغ و نقش های پرپیچ و خم و اسلیمی خبری نیست !

نورپردازی مدرن در چراغ‌های چمنی جزو محبوب‌ترین سبک‌های نورپردازی در یک دهه اخیر بوده است و این محبوبیت همچنان با تنوع بالای چراغ‌های مدرن در حال افزایش است

در واقع فضای بسیار عالی و فوق العاده در کنار سایر ترکیبات محیط می‌باشند.

چراغ چمنی های با طراحی های جدید و مدرن از جمله روشنایی های بسیار خاص و منحصر به فرد است که خریداران در بخش‌های مختلف می‌توانند بر حسب شرایط از آن استفاده کنند.

حالت خطی؛ نورپردازی‌های تک رنگ؛ نورپردازی‌های ترکیبی؛ نورپردازی مدرن و خاص چمنی و.... در کنار هم با یک طراحی خلاقانه نورپردازی می تواند جلوه گر فضای بیرون باشد.

چراغ چمنی تارا

کاربرد چراغ چمنی مدرن

چراغ چمنی مدرن ، که دارای ارتفاع کوتاه و پیروی کننده از سبک مدرن است در مکان های زیر به کار می رود.

  • ورودی پارکینگ ها
  • روشنایی فضای سبز
  • روشنایی فلاور باکس
  • روشنایی روف گاردن
  • روشنایی مسیرها

کاربرد چراغ چمنی و روشنایی ورودی پارکینگ‌ها

یکی از کاربردهای چراغ چمنی در ورودی پارکینگ ها می باشد.

با استفاده از چراغ های چمنی می توان مسیر ورودی پارکینگ ها را به خصوص در شب مشخص کرد و با نورپردازی خلاقانه به محیط زیبایی بخشید .

چرا که باید تمامی استانداردها متناسب با پارکینگ توسط متخصص کارشناس نورپردازی مشخص شود.

بخش ورودی پارکینگ باید دقیقاً مطابق با استانداردهایی که برای روشنایی محوطه پارکینگ در نظر گرفته می‌شود تطابق داده شود

چون علاوه بر روشنایی کلیه فضا باعث تردد آسان‌تر ماشین‌ها و تمامی وسایل نقلی و افراد خواهد بود

ضمن اینکه چراغ‌های روشنایی ورودی پارکینگ‌ها به صورتی برای محیط در نظر گرفته می‌شوند که بتوانند بسیار متمرکز و مفید عمل کنند.

روشنایی فضای سبز چمنی

فضاهای سبز چمنی در سراسر کشورعزیزمان در مناطق پارکها و فضاهای شهری وجود دارند که نیاز به روشنایی دارند.

یکی از المان های مورد استفاده برای روشنایی فضاهای چمنی ، چراغ های چمنی هستند.

که در ارتفاع کم و برای روشن کردن فضاهای چمنی استفاده می شوند.

در مناطق شهری با استفاده از پایه های چمنی خلاقانه و بهره گیری از زوایای نورپردازی ، طرح های نوری بسیار زیبایی را خلق می کنند.

چراغ چمنی سون

روشنایی گل و گیاهان و نورپردازی

روشنایی گل و گیاهان و نورپردازی آنها قطعاً به منظور استفاده از نورهای مصنوعی برای حفظ و نگهداری و مراقبت و امنیت از گل‌ها نیست.

بلکه روشنایی محیط و افزایش زیبایی گل‌ها و گیاهان است.

با تامین نور مورد نیاز معمولاً شما فضای دلنشین و جذاب را ایجاد خواهید نمود و می تواند به جلوه بخشی بیشتر گیاهان با انتخاب زوایای نورپردازی مناسب اقدام نمائید.

البته تامین نور کافی نیاز به یک برنامه‌ریزی دقیق و تخصصی دارد.

چون استفاده از چراغ‌های چمنی مدرن باید در محیط حتماً با یک زاویه مناسب نصب شود و حتی اصولی باشد تا مانع از آسیب زدن و صدمه زدن به گل‌ها و گیاهان شما شود.

گاهی ممکن است به دلیل عدم توجه شما در نورپردازی اصولی و عدم رعایت سایه‌ها؛ هارمونی رنگ‌ها؛ به طور کلی هماهنگی‌ها؛ گل‌ها و گیاهان به دلیل حرارت بیش از حد یا گرمای تولیدی چراغ‌ها دچار آسیب شوند.

به خاطر همین نور و گرمای انتقالی در زمان استفاده روشنایی گل‌ها و گیاهان بسیار اهمیت دارد.

روشنایی روف گاردن با چراغ چمنی

یکی دیگر از کاربردهای چراغ چمنی ، روشنایی روف گاردن است.

با انتخاب چراغ های چمنی زیبا و انتخاب زوایای صحیح نورپردازی می توانید فضای پشت بام را به یک فضای رویایی و خلاقانه تبدیل کنید.

بهتر است بدانید بهترین رنگ نور برای روف گاردن همیشه نور سفید یا زرد خواهد بود و بهتر است که از این دو رنگ استفاده شود.

البته در کنار سایر المان‌ها این ترکیب بسیار جذاب‌تر خواهد شد. در واقع می‌تواند نتیجه کار را در زیبایی روف گاردن افزایش دهد. مثلاً استفاده از نورها در آبنما؛ دیواره‌ها؛ لابلای گل‌ها و گیاهان بسیار کاربردی است.

روشنایی فلاور باکس ها با چراغ چمنی

فلاور باکس‌ها از جمله گلدان ها و باکس های گلی هستند که در بخش های مختلف محیط پارک ها ،پیاده روها و... میتوانید ببینید..

استفاده از روشنایی های چمنی در کنار یا زیر این باکس ها می تواند به زیبایی آن ها بیفزاید.و آن ها را به عنصر خاص تبدیل کند.

با توجه به مدل‌های مدرن روشنایی‌ها شما به راحتی می توانید فضایی چشم نواز برای باغ‌های عمومی؛ باغ‌های شخصی؛ تالارها؛ پارک‌ها در کنار این باکس ها را ایجاد کنید.بنابراین جز گزینه‌های بسیار محبوب و مطلوب برای زیباسازی شهری و مراکز عمومی محسوب می شوند ...

معرفی محصولات چمنی

از جمله بهترین چراغ‌های مدرن چمنی که بتواند پاسخگوی نیازهای شما در بخش‌های مختلف اعم از چراغ‌های مناسب برای گل‌ها و گیاهان روشنایی های مناسب برای روف گاردن، مناسب برای فلاور باکس ها، فضاهای سبز چمنی، ورودی پارکینگ ها و... باشد می‌توان به انواع مختلف زیر اشاره کرد:

چراغ چمنی مدل ترنم ، آرشا؛ چراغ چمنی نیهان؛ چراغ چمنی آرکا؛ چراغ چمنی آتریسا؛ چراغ چمنی ارس؛ چراغ چمنی پرتو؛ پویا؛ و بیش از ۱۰۰ مدل متنوع دیگر اشاره کرد.

در تصویر زیر مدل ترنم را مشاهده می کنید. در تصویر هر محصولات مشخصات آن محصول شامل توان ، جنس بدنه و ... و را می توانید بیابید.

پایه چراغ چمنی ترنم

برای استعلام قیمت بر اساس تعداد با ما تماس بگیرید.

شما می‌توانید تنوع بالایی از چراغ‌های چمنی مدرن را در بخش محصولات روشنایی الین https://elinlighting.ir/ مشاهده کنید و با خیال راحت یکی روشنایی‌های مناسب با محیط خود را در انواع مختلف تهیه نمایید. جهت تهیه؛ ثبت سفارش و برای مشاوره‌های رایگان می‌توانید به طور مستقیم با شماره 09129511334 تماس بگیرید.

یکی از مهمترین اهداف مجموعه بازرگانی الین تهیه و توزیع انواع چراغ چمنی مدرن تناسب با محیط‌های مختلف برای سلایق مختلف می‌باشد. جهت ارتباط موثر با مدیر فروش و مشاوره فروش می‌توانید با کارشناسان ما در مجموعه الین در ارتباط باشید و از خدمات بی‌نظیر این مجموعه بهره‌مند شوید.

09129511334

جناب آقای مهندس مهدی رمضانی کارشناس و متخصص روشنایی چمنی؛ باغی؛ پارکی؛ خیابانی؛ حبابی و انواع مبلمان‌های شهری و غیره

 

ارسال نظر: