"بانک مرکزی مجوز افزایش تسهیلات قرض‌الحسنه بیش از ۱۵ میلیون را نمی‌دهد"

کدخبر: 995907

سیامک دولتی، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر در گفتگو با «نسیم» درخواست خروج برخی از سهامداران از این بانک را رد کرد/ سهامداران، مابقی سرمایه بانک قرض الحسنه مهر ایران را تادیه خواهند کرد

مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در گفتگو با نسیم، افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه بانک متبوع خود از 150 میلیون ریال به بالا را رد کرده و گفت که بانک مرکزی برای افزایش سقف تسهیلات اعطایی این بانک مجوزی ارایه نکرده است.

به گزارش خبرنگار نسیم "ارایه تسهیلات 15 میلیون تومانی از مدت ها پیش، از سوی بانک قرض الحسنه مهر ایران کلید خورده است."

سیامک دولتی، سرمایه بانک قرض الحسنه مهر ایران را 15 هزار میلیارد ریال دانست و تایید کرد که درحال حاضر 7000 هزار میلیارد ریال آن توسط سهامداران این بانک پرداخت شده است.

از قرار معلوم، بانک مورد اشاره 540 شعبه در سراسر کشور داشته که سهامداران این بانک نیز مشتمل بر چهار بانک مشمول اصل 44 یعنی "صادرات، ملت، تجارت و رفاه کارگران" بوده که بر این لیست نیز باید شش بانک دولتی یعنی "ملی، سپه، صنعت و معدن، توسعه صادرات، کشاورزی و مسکن" را هم افزود.

وی، درخواست خروج برخی از سهامداران این بانک را رد کرده و به نسیم گفت که قرار است سهامداران، مابقی مبلغ سرمایه را نیز تادیه کنند و قرار نیست که سهام خود را از این بانک خارج سازند.

ارسال نظر: