رئیس سازمان مدیریت بحران: هلال‌احمر در کارگروه تخصصی امداد و نجات فعال‌تر عمل می‌کند

کدخبر: 1047293

نجار گفت: هلال احمر از تجهیزات به روزی برخوردار است و همه تلاش خود را برای بهره‌مندی از آخرین تکنولوژی و تجهیزات روز در زمینه امداد و نجات به کار بسته است

به گزارش «نسیم»، اسماعیل نجار در حاشیه افتتاح نخستین نمایشگاه ایمنی، امنیت و مدیریت بحران گفت: کارگروه تخصصی امداد و نجات که مدیریت آن بر عهده هلال احمر است و نقش اصلی را در پیش بینی، پیشگیری و مقابله با بحران ها ایفا می کند، نسبت به سایر کار گروهها فعال تر، پررنگ تر، دقیق تر و سریع تر به ایفای نقش پرداخته است.

وی درباره برپایی نمایشگاه ایمنی، امنیت و مدیریت بحران و نشست مشترک با هلال احمر گفت: هدف از این نمایشگاه و نشست تعامل و هماهنگی بیشتر با دستگاههای اجرایی و نهادهای خصوصی به منظور ارتقای فعالیت ها و توانمندی ها است.

دکتر ناصر چرخساز، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیز با اشاره به نمایش توانمندی های جمعیت هلال احمر در حوزه مدیریت بحران در این نمایشگاه، گفت: هدف از شرکت در این نمایشگاه کسب تجارب سایر نهادها در حوزه مدیریت بحران و آشنایی با تکنولوژی های روز دنیا در زمینه امداد و نجات است.

وی گفت: حضور و شرکت جمعیت هلال احمر در این نمایشگاه نشان از اقتدار ما در حوزه عملیاتی خود یعنی امداد و نجات دارد و این که سازمان مدیریت بحران از میان سایر دستگاههای دولتی، از هلال احمر برای شرکت در این نمایشگاه دعوت کرده است.

دکتر چرخساز با بیان این که جای خالی چنین نمایشگاهی همواره در کشور احساس می شد، گفت: این حرکت باید در سال های آینده با مشارکت بیشتر دستگاه ها و حتی در سطح بین المللی ادامه یابد.

وی با اشاره به این که تجهیزات بسیار خوبی در این نمایشگاه ارائه شده است، عنوان کرد: هلال احمر از تجهیزات به روزی برخوردار است و همه تلاش خود را برای بهره مندی از آخرین تکنولوژی و تجهیزات روز در زمینه امداد و نجات به کار بسته است، اما در این نمایشگاه نیز شاهد اختراعات خوبی بودیم که مذاکرات تخصصی تر برای نحوه بهره برداری از آنها در حوزه امداد و نجات انجام خواهد شد.

ارسال نظر: