آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران اعلام کرد:

تعطیلی مدارس فیروزکوه، دماوند و رودهن؛ امروز

کدخبر: 2002912

به علت ادامه بارش برف، سرمای هوا، یخبندان و لغزندگی معابر مدارس برخی از مناطق شهرستان های استان تهران امروز ۲۰ دی ماه تعطیل اعلام شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی « نسیم آنلاین »، به علت ادامه بارش برف، سرمای هوا، یخبندان و لغزندگی معابر مدارس برخی از مناطق شهرستانهای استان تهران امروز 20 دی ماه تعطیل اعلام شد.

مقاطع مدارس پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه مناطق فیروزکوه ، دماوند و رودهن امروز 20 دی تعطیل است. در استان مرکزی نیز برف شدید مدارس شهرستانهای سربند شازند و کمیجان را تعطیل کرد.

بارش سنگین برف همچنین راه ارتباطی 18 روستا را در پاوه استان کردستان بسته است. بارش سنگین برف در جاده هراز هم خودروها را زمین گیر کرد. رعد و برق همراه با بارش تگرک شدید نیز دیشب خیابانهای تهران را سفید پوش کرد و موجب ترافیک و لغزندگی معابر شد.

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی طی روز یکشنبه در سواحل دریای خزر، بویژه در سواحل مرکزی و شرقی، دامنه های البرز شرقی، شمال شرق و شرق کشور از بارش برف، باران و وزش باد در این مناطق خبر داد و گفت: در این روز در استان‌های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش شدت بیشتری خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه بارشی اوایل وقت روز دوشنبه از مرزهای شرقی خارج شده و جو پایدار در غالب مناطق کشور حاکم خواهد شد.

وظیفه با اشاره به مواج بودن خلیج فارس طی دو روز آینده و دریای خزر در روز یکشنبه، افزود: روز یکشنبه و اوایل وقت دوشنبه در نیمه شرقی کشور کاهش دما پیش‌بینی می‌شود که در شمال شرق کشور محسوس خواهد بود.

ارسال نظر: