رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان عنوان کرد:

ستاد عتبات دانشگاهیان خروج دانشجویان مشمول را تضمین می‌کند

کدخبر: 2005908

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: این دسته از دانشجویان که از طریق ستاد برای سفر به عتبات اقدام کرده‌اند، نیازی به پرداخت ۲ میلیون تومان پول نقد و ۱۳ میلیون تومان چک را ندارند و ستاد خروج آنها از کشور را تضمین می‌کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت:

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، درباره مجوز خروج از کشور دانشجویان که از طریق ستاد برای سفر به عتبات اقدام کرده‌اند، گفت: آن دسته از دانشجویانی که کارت پایان خدمت یا کارت معافیت از خدمت مقدس سربازی ندارند، مشمول هستند و باید حتما مجوز خروج از کشور را از سازمان نظام وظیفه عمومی اخذ کنند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ادامه داد: مراحل اخذ مجوز خروج از کشور برای دانشجویان مشمول به اینگونه است که مشمولان باید 2 میلیون تومان پول نقد و 13 میلیون تومان چک بانکی به عنوان ضامن به سازمان وظیفه عمومی کشور بدهند و همچنین مدارک معافیت تحصیلی و اشتغال به تحصیل خود را نیز ارائه کنند.

وی افزود: ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تسهیلات خوبی را برای دریافت مجوز خروج از کشور مشمولان فراهم کرده‌ است و براین اساس دانشجویان مشمولی که ثبت‌نام خود را نهایی کرده‌اند، باید به دفاتر ستاد در استان‌ محل سکونت خود مراجعه کنند و مدارک تحصیلی خود را ارائه کنند و ما مجوز خروج از کشور آنها را اخذ می‌کنیم.

فقیهی در ادامه تصریح کرد: آن دسته از دانشجویان مشمولی که از طریق ستاد عتبات دانشگاهیان به عتبات اعزام می‌شوند برای دریافت مجوز خروج از کشور نیازی به پرداخت 2 میلیون تومان پول نقد و 13 میلیون تومان چک ندارند و ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خروج آنها از کشور را تضمین می‌کند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان اینکه روزانه 3 تا 4 کاروان دانشگاهی به عتبات اعزام می‌شوند، گفت: این کاروان‌ها 40 نفره هستند و با هر کاروان یک روحانی سفر می‌کند و مداح ستاد نیز در نجف و کربلا مستقر است.

وی با اشاره به آغاز اعزام‌ها از روز دوشنبه گفت: نخستین کاروان دانشگاهیان از استان های آذربایجان غربی و کرمان اعزام می‌شود و در روز سه شنبه نخستین کاروان تهرانی‌ها عازم عتبات عالیات می‌شود.

فقیهی در خاتمه اظهار داشت: خروج هر دانشجوی مشمولی از مرز بدون داشتن مجوز خروج از کشور امکان‌پذیر نیست و دانشجویانی که خود را به دفاتر ستاد معرفی نکنند به مشکل می‌خورند.

ارسال نظر: