رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا به «نسیم‌ آنلاین» خبر داد:

تشدید اقدامات کنترلی پلیس در مبادی ورود و خروجی کشور در ایام نوروز

کدخبر: 2017448

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: در همه مبادی ورودی و خروجی تشدید اقدامات کنترلی در ایام نوروزی خواهیم داشت و در ورود و خروج هر نوع محموله و محصولی کنترل‌ها با دقت و سرعت انجام خواهد گرفت.

سردار علی مویدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی « نسیم آنلاین » اظهار کرد: کرمان پشتوانه محکمی در زمینه مبارزه با مواد مخدر برای خط مقدم که استان‌های سیستان‌و بلوچستان و هرمزگان است می‌باشد.

وی افزود: ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها خوبی در زمینه تقویت و تجهیزات استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان وجود دارد و تا کنون مأموران ناجا همانطور که اقدامات گسترده‌ای را در عرصه مبارزه با مواد مختدر در سال جاری انجام داده‌اند در سال آینده هم این نوع اقدامات تد اوم خواهد یافت.

وی افزود: ‌همه مبادی ورودی و خروجی کشور تشدید اقدامات کنترلی در ایام نوروزی را خواهد داشت و پلیس اجازه نخواهد نداد هیچ نوع محموله مواد مخدری وارد یا خارج شود.

وی با بیان اینکه پلیس سد محکمی در مقابل قاچاقچیان مواد مخدر است افزود: در ایام نوروزی در زمینه ورود و خروج هر نوع محموله و محصولی کنترل‌ها با دقت و سرعت انجام خواهد گرفت.

سردار مؤیدی در پایان گفت: پلیس مواد مخدر برای امنیت و سلامت اقدامات مؤثری را انجام خواهد داد و مرز‌ها را برای قاچاقچیان مواد مخدر نا‌امن می‌کند.

ارسال نظر: