فانی در جمع خبرنگاران اعلام کرد:

اسکان بیش از ۱۰ میلیون مسافر نوروزی در مراکز وابسته به آموزش و پرورش

کدخبر: 2019721

وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش در کل کشور با تجهیز بیش از ۱۱ هزار مدرسه در قالب ۱۰۵ هزار کلاس درس در اختیار داشتن قریب به ۲۰۰ خانه معلم و مرکز رفاهی ۵۰ خوابگاه پردیس دانشگاه فرهنگیان و ۳۰۰ اردوگاه خدماتی به میهمانان نوروزی با اولویت فرهنگیان ارائه می‌دهد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت : علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش امروز در حاشیه بازدید از ستاد اسکان نوروزی و مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان منطقه 5 تهران در جمع خبرنگاران در خصوص اسکان‌های نوروزی آموزش و پرورش ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: آموزش و پرورش در کل کشور با تجهیز بیش از 11 هزار مدرسه در قالب بیش از 105 هزار کلاس و در اختیار داشتن قریب به 200خانه معلم و مرکز رفاهی، خوابگاه‌های 50 پردیس دانشگاه فرهنگیان و نیز 300 اردوگاه خدماتی به میهمانان نوروزی با اولویت فرهنگیان ارائه می‌دهد.

فانی افزود: امروز در یکی از مراکز خدماتی و رفاهی فرهنگیان در شهر تهران هستیم و همکاران بنده گزارش دادند امسال نسبت به سال گذشته 60 درصد درخواست اسکان در آموزش و پرورش افزایش داشته است.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: آمار نشان می‌دهد تا آخر 7 فروردین قریب به 9 میلیون و 900 هزار نفر روز در مجموعه مراکز آموزش و پرورش اسکان داشته‌ایم.

وی یادآور شد: این باعث خوشحالی است علی‌رغم اینکه این مسئولین بر عهده آموزش و پرورش نیست و تکلیفی نداریم اما برای اینکه میهمانان نوروزی بتوانند با کمترین هزینه از امکانات نسبی برخوردار شوند و به خصوص همکاران فرهنگی خوشحال هستیم خدماتی ارائه می‌شود.

فانی تاکید کرد: امسال 7 میلیارد تومان به این مراکز کمک کرده‌ایم تا بتوانند تجهیزات نسبتاً مورد نیاز خود را فراهم کنند تا میهمانان در رفاه نسبی باشند.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص مهمترین اولویت کاری آموزش و پرورش در سال جدید افزود: اجرای سند تحول که در سال 91 به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید و در سال 93 نقشه راه آن را آماده کرده‌ایم، برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش در سال 95 بر اساس این نقشه راه است و برنامه‌ریزی زیادی را در آخر سال 94 انجام داده و برنامه‌ها و اولویت‌ها را مشخص کرده‌ایم.

ارسال نظر: