آغاز اولین دوره آموزشی تربیت مدرس سواد مجازی

کدخبر: 2023170

افتتاحیه دوره آموزشی تربیت مدرس سواد مجازی روز پنج شنبه مورخ ۲۶ فروردین از ساعت ۹ الی۱۳ با حضور اساتید مجرب این حوزه برگزار می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، افتتاحیه دوره آموزشی تربیت مدرس سواد فضای مجازی با حضور اساتید برجسته حوزه سواد رسانه و ارتباطات، روز پنج شنبه مورخ 26 فروردین از ساعت 9 الی13 در دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.

در این نشست علمی که به منظور معرفی دوره و همچنین تبیین اهمیت ارتقاء توانمندی‌ها و مهارت‌های استفاده صحیح و مفید و البته ایمن از فرصت های فضای مجازی برگزار می‌شود، قابل ذکر است در این دوره آموزشی دکتر آیت اللهی مدرس سواد رسانه با تجربیات موفق در حوزه طراحی دوره های سواد ویژه دانش آموزان در مدارس میزان و همجنین دکتر وکیلیان با موضوع تجربیات موفق جهانی در حوزه سواد دیجیتال بالاخص اروپا و همچنین جناب آقای کرباسی مدرس بازی های رایانه ای با موضوع نقش بازی در تحول در نظام آموزش جهانی (گیمیفیکیشن) به ارائه مطالب آموزشی خواهند پرداخت.

همچنین به جهت بهره‌مندی شرکت کنندگان و تسهیل در دسترسی به محصولات تولید شده در حوزه سواد رسانه نمایشگاهی با همین عنوان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر: